Labrador Tess

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
retrieverliefhebster
Snuffelneus
Snuffelneus

Labrador Tess

Ongelezen bericht door retrieverliefhebster »

Ik was met mijn labrador Tess op de Kampioensclubmatch NLV in Bennekom samen met de dochter van een vriendin van mij. Na de keuring in de ring met mijn labrador moesten we lang wachten voordat we de uitslagen hadden.

De dochter van mijn vriendin ging met Tess wandelen en ik ging ondertussen alle uitslagen in alle ringen in mijn boekje noteren. Nadat ik klaar was liep ik in gedachten naar mijn party tent waar alle spullen van ons lagen.

De dochter van mijn vriendin en mijn labrador waren niet aanwezig dus ik dacht die zijn in de bossen wandelen. Ik was bijna bij mijn tent en kwam langs het veld waar de jachtproefjes werden gehouden. Ineens stond er een zwarte labrador met een dummy voor me. Ik zei nog tegen de labrador ga naar je baas om die dummy af te geven.

Je had het gezicht moeten zien van die labrador..... tegelijkertijd zie ik de dochter van mijn vriendin met de jachtkeurmeester aan komen lopen.

Mijn reactie was " het is mijn HOND met dummy. :lol: Daarom kwam Tess mij de dummy brengen terwijl ik helemaal niet wist dat ze de jachtproef aan het doen was. Tess had mij voorbij zien lopen en dacht even de dummy naar mijn baas brengen, vandaar dat ze zo'n gek gezicht opzette toen ik haar weg stuurde.

Iedereen die aan die kant van het veld zat moest ontzettend lachen om dit voorval.

de dochter van mijn vriendin was dus langs het jachtveld gekomen en de jachtkeurmeester had haar gevraagd of ze het ook eens wilde proberen. En natuurlijk had ze dat gedaan......

Groetjes Joyce
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D :D leuk hoor :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Gekke baasjes heb je toch...... Gelukkig heb je een slimme labrador :lol:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol:
Plaats reactie