Ik moest even wachten op het keuringsrapport (fokker had hem meeenomen) maar nu heb ik hem inmiddels.. Ben zo trots op mijn kleine meid !
Er staat
"such a well constructed chocolate. Lovely head and expression, good depth of forechest. First class coat and topline tail. Needs more experience in the ring and this is worth doing as this is a loveley bitch , but needs better presented. Very promissing"
Ze is dus 8e geworden en mijn dochter showde haar. Dus.. we gaan op ringtraining en dan gaan we in oktober (op verzoek van fokker) naar de IJsselhallen..
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Bo, Rinkling Twinkling Energetic Bo. Voor altijd in ons hart. * 14-07-2005 † 01-06-2012 Yara, Rinkling Twinkling Just Love. 24-09-2011 Lizzy , Rinkling Twinkling liason of life. 12-04-2014
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Ja, wij kennen de baasjes van Bono en Sam van een ander forum en we hebben ze vorig jaar zomer opgezocht in Oostenrijk.
grappig.. ik ken haar weer via Facebook
Ja, wij kennen de baasjes van Bono en Sam van een ander forum en we hebben ze vorig jaar zomer opgezocht in Oostenrijk.
grappig.. ik ken haar weer via Facebook
O, dan heb je vast wel eens een reactie van mij gelezen op haar Facebook (ik heb een foto van Floor als profielfoto en mijn voornaam kun je wel afleiden uit mijn forumnaam)