Ben al een tijdje opzoek naar die banden, waar heb jij die band gekocht als ik zo vrij mag zijn .. Zo te zien hebt je ouwe sok er veel baat erbij, en aangezien juffie hond hier ook aardig richting de senioren leeftijd gaat is warm weer ook niet meer écht haar ding
Ik heb er vorig jaar ook twee aangeschaft o.a. voor de vakantie. Ik gebruik ze vooral in de auto bij lange ritten, bijv. straks naar Frankrijk. Lola doe ik er geen plezier mee heb ik al gemerkt, maar Action vindt het, zover ik kan beoordelen, een heerlijke verkoeling
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
MheenLab schreef:Ben al een tijdje opzoek naar die banden, waar heb jij die band gekocht als ik zo vrij mag zijn .. Zo te zien hebt je ouwe sok er veel baat erbij, en aangezien juffie hond hier ook aardig richting de senioren leeftijd gaat is warm weer ook niet meer écht haar ding
hee das geen oude sok, beetje respect voor mijn omaatje
de coolband komt van mijn dierenspeciaalzaak. http://www.aquacoolkeeper.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle koelbanden kunnen om vandaag!
Het zwembadje staat ook al klaar, de koelband ligt in de koelkast, en kan zo om.
Gelukkig is het in huis nog niet zo warm.....