Toen wij Brownie hebben opgehaald at deze royal canin maar vanwege de slechte verhalen ben ik gelijk overgestapt naar farmfood. Dit ging goed en aan brownie was juist te merken dat hij de kokhals neigingen die die eerst vaker had nu niet meer had. Maar omdat de man ui t de dierenwinkel ons adviseerde om 1 x in de week kvv te geven wouden wij dit toch ook doen. Gisteravond was het zover en kreeg hij kvv, dit at hij lekker op maar vrijwel een uurtje later was hij aan de dunne. Ook vanochtend heeft hij al 3 x zijn behoefte gedaan en het spuit er gewoon uit en is echt heel licht van kleur

Ook lijkt het ineens alsof hij continu slijm vast heeft zitten? en gromt hij echt bij het ademhalen. Hier was gisteravond overigens nog geen sprake van.
Zojuist heb ik Brownie toch maar weer een kom farmfood voorgeschoteld maar hij heeft maar de helft opgegeten. Ook heb ik hier nog een ontwormingspilletje in gedaan aangezien het alweer 2,5 maanden geleden is voor hem.
Verder is Brownie heel moe en dus helemaal niet zichzelf. Hij reageert dan ook slecht op de commando's zoals bench enz.
Overigens heeft Brownie wel eens eerder dunne ontlasting gehad. Dit lijkt hij voornamelijk te hebben als hij een paar uurtjes bij meerdere honden is geweest en te enthousiast ofzo is geweest?! Maar deze ontlasting is dan een keer dun en donker en daarna normaal?