Timo snacks

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Denver

Timo snacks

Ongelezen bericht door Denver »

Ik heb een vraagje....,

mensen komen naar de Oscar kijken (die inmiddels 3 weken bij ons is) en nemen allerlei snacks mee... Nu vroeg ik me af of ik dit mag en kan geven...En jullie ervaring ermee?

Afbeelding
Runderknook

Afbeelding
Runderknoest

Afbeelding
Kalfshoefjes
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Zou ik dit mijn honden geven:

Nee,
nee,
nee. Sorry.. :oops:

De eerste twee zijn naar mijn menig veel te hard voor het gebit! Daarbij zien ze er gerookt (oid) uit waardoor het al helemaal niet geschikt is voor een hond. En over kalfshoefjes heb ik eens een vervelend verhaal gelezen van iemand waarbij de hoefjes niet paseerde langs de maag en daar dus dagen vreselijk ziek van is geweest!

Van Timo hebben ze ook gedroogde pensstaafjes, die vinden ze heerlijk!!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Denver

Marieke schreef:Zou ik dit mijn honden geven:

Nee,
nee,

De eerste twee zijn naar mijn menig veel te hard voor het gebit! Daarbij zien ze er gerookt (oid) uit waardoor het al helemaal niet geschikt is voor een hond. En over kalfshoefjes heb ik eens een vervelend verhaal gelezen van iemand waarbij de hoefjes niet paseerde langs de maag en daar dus dagen vreselijk ziek van is geweest!

Das duidelijk...bedankt!
Ik vreesde al zoiets dat het te hard zou zijn...
En 2 van de 3 zijn zeker gerookt..als ik het goed gelezen heb..

Dus die pensstaafjes zijn een aanrader... :wink:

Nog andere tips als snacks...hij heeft alles zo weg?
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Denver schreef:

Nee,
nee,

Das duidelijk...bedankt!

Gerookte, gekookte botten enzo zijn nooit geschikt. Dit bot splintert met alle gevolgen van dien!

Andere tips als snacks? Niet teveel.. Wat groente en fruit doet het hier erg goed. Ik heb wat gedroogde vlees stukken en pensstaafjes, maar als we bijvoorbeeld naar bed gaan krijgen ze een stuk komkommer, of bleekselderij... :wink: Evenals als ik wegga van huis, appeltje, of andere groentes.. :D
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Denver

Marieke schreef:
Denver schreef:

Nee,
nee,

Das duidelijk...bedankt!

Gerookte, gekookte botten enzo zijn nooit geschikt. Dit bot splintert met alle gevolgen van dien!

Andere tips als snacks? Niet teveel.. Wat groente en fruit doet het hier erg goed. Ik heb wat gedroogde vlees stukken en pensstaafjes, maar als we bijvoorbeeld naar bed gaan krijgen ze een stuk komkommer, of bleekselderij... :wink: Evenals als ik wegga van huis, appeltje, of andere groentes.. :D
Ja oscar is ook gek op groente en fruit...Nog neit zoveel geprobeerd, maar komkommer vind ie heerlijk idd..
Ik moet nog even goed inlezen welke groente en fruit ze wel en niet mogen...
ga ik dat inslaan...voor mezelf ook wel nodig :lol:
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

WIj hebben hier met regelmaat hoefjes gevuld met pate, ik geef ze onder toezicht... ze vinden ze heerlijk, zodra de pate eruit mogen ze nog even knabbelen en daarna gaan de hoefjes weg. Urennnn plezier....
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Ik zou die knook, knoest en hoefjes ook niet geven. Er zijn zoveel verantwoorde tussendoortjes die wel veilig en gezond zijn.

Allerlei gedroogde vleesjes, zoals paardelong, pensstaafjes, visjes, bullepees enz. Google maar even en je vindt heel veel.

Stukje appel is ook lekker.
Maar geef niet teveel tussendoor, dat is helemaal niet nodig en maakt anders te dik.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Denver

Roxy11 schreef:Ik zou die knook, knoest en hoefjes ook niet geven. Er zijn zoveel verantwoorde tussendoortjes die wel veilig en gezond zijn.

Allerlei gedroogde vleesjes, zoals paardelong, pensstaafjes, visjes, bullepees enz. Google maar even en je vindt heel veel.

Maar geef niet teveel tussendoor, dat is helemaal niet nodig en maakt anders te dik.
Oh bullepees heb ik zien liggen...dus dat kan ik ook wel eens halen...thanks
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Denver schreef:
Roxy11 schreef:Ik zou die knook, knoest en hoefjes ook niet geven. Er zijn zoveel verantwoorde tussendoortjes die wel veilig en gezond zijn.

Ja, lekker.....stinken :kots: Dat krijgt ze bij mij alleen in de tuin :D
Denver

Roxy11 schreef:
Denver schreef:

Ja, lekker.....stinken :kots: Dat krijgt ze bij mij alleen in de tuin :D
Oh thanks voor de tip :klasse:
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Netty »

Winterwortel is ook erg lekker, hier gaan er wel een paar zakken per week doorheen. Runderkophuid doen ze ook lekker lang mee, gedroogde kalkoennekken, gedroogde kippennekken vinden ze ook erg lekker. Lamsoren en runderoren.
Geloof dat je genoeg ideetjes hebt wat je labje mag eten :)
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Of een lekker kongetje vullen met lekkers. Hier hadden ze vanmiddag een kong met komkommer, appel, banaan en een restantje KVV vis. Smakelijk
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Denver

Thanks allemaal...ik ga naar de winkel :lol:
Plaats reactie