Neede

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
Hugo

Neede

Ongelezen bericht door Hugo »

Allen,

Na een aantal jaren op vakantie naar het buitenland te zijn geweest,hebben we besloten om lekker 2 weekjes naar Neede te gaan met het gezin,kan iemand mij vertellen of daar mooie wandelplekken zijn om lekker te schooieren met de honden.

Gr,

Hugo
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wij zijn dit weekend in Haarlo geweest, ivm de clubdiplomadag van de NLV in Borculo. En ik moet zeggen dat rondom de locatie van de proeven in Borculo je heerlijk kunt wandelen en er is nog water ook. Dat is dus vlak bij Neede.

De routebeschrijving is als volgt:
Volg vanuit Neede de N315 richting Ruurlo
Ga voor café Kerkemeijer rechtsaf richting Museum Lebbenbrugge
Lebbenbruggedijk 25
7271 SB Borculo

Verder is de omgeving bij Holten/Holterberg ook helemaal geweldig. Waarschijnlijk iets verder rijden, maar zeker de moeite waard.

Veel plezier alvast.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

EricaM schreef:Wij zijn dit weekend in Haarlo geweest, ivm de clubdiplomadag van de NLV in Borculo. En ik moet zeggen dat rondom de locatie van de proeven in Borculo je heerlijk kunt wandelen en er is nog water ook. Dat is dus vlak bij Neede.
Wij doen aankomend weekend de clubdiplomadag van de Chesapeakebay Retrieverclub in Borculo en gaan een lang weekend in de omgeving kamperen. Weet je ook of je rondom de locatie van de proeven met loslopende honden mag lopen?
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

We zijn al weer terug en hebben een heerlijke rondwandeling gemaakt bij de Lebbenbruggendijk. Van diverse mensen hoorden we dat loslopende honden worden gedoogd tussen de zandpaden langs de beek de Slinge.

De beek heeft heerlijk schoon water en er waren dit warme weekend ook genoeg mensen die een plons namen. Dat zat er helaas voor ons niet in zaterdag want toen moesten we aan het werk!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Plaats reactie