uitslagen Borculo??

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

uitslagen Borculo??

Ongelezen bericht door Lupos »

En hoe hebben alle forummers het gedaan? Van Jaap weet ik dat hij zijn B heeft gehaald, Brigitte heeft weer een komische dag met Ramses beleefd, en de rest? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Inmiddels de uitslagen via andere wegen binnen gekregen. Gefeliciteerd Lucie en Jaap!
Ik mis op de uitslagen Izzy en Bob... waren jullie er niet Mariska en Toska?

En helaas Erica, maar een mooi C-score!!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

:oops: We hebben toch maar overgeslagen...
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Pandora
Speurneus
Speurneus

Re: uitslagen Borculo??

Ongelezen bericht door Pandora »

Lupos schreef:En hoe hebben alle forummers het gedaan? Van Jaap weet ik dat hij zijn B heeft gehaald, Brigitte heeft weer een komische dag met Ramses beleefd, en de rest? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Echt he! Met die punten wil het niet altijd goed lukken maar ik zou er wel een komisch boek over kunnen schrijven :D
Die maffe clown verzint altijd wel weer iets nieuws, wat hem meestal punten kost ipv oplevert maar daar zit hij helemaal niet mee. We hebben het wel altijd leuk samen en dat is ook erg belangrijk :verliefd1:
Misschien komt er ooit nog eens een prijs voor 'Grootste clown van de dag' ... dat kan er maar ééntje zijn :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Klopt ik heb een C-diploma gehaald :)

Dit waren de cijfers:
- Aangelijnd en los volgen 10
- Uitsturen en komen op bevel 10
- Houden van de aangewezen plaats 9
- Apport te land 8
- Apport te water 6

Houden van aangewezen plaats, Flits was volgende keurmeester aan het wiebelen, van de alert stand (poten onder lichaam) naar liggen op de zijkant en weer terug. Dus dat was jammer maar voor de rest heeft ie als een blok gelegen.

Apport te land was heel jammer, Flits haalde de dummy op en bracht hem naar mij, ging voor me zitten en liet vervolgens de dummy uit z'n bekkie vallen. Erg jammer! 2 kostbare punten :wink:

Apport te water, hier had ik een stout boefje. Hij sprong in haha! Hij heeft nog 2 sec gewacht en toen vond ie dat ie toch echt wel mocht maar daar dacht de keurmeester anders over. En toen hij uit het water kwam schudde hij zich uit en liet daarbij de dummy vallen, een 6.

Maar voor een eerste wedstrijd was ik zeer tevreden hoor, je komt toch altijd weer voor verrassingen te staan maar dat geeft niet, leer je ook weer van. Ik vond het heel leuk om mee te doen :D
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Pandora schreef: Misschien komt er ooit nog eens een prijs voor 'Grootste clown van de dag' ... dat kan er maar ééntje zijn :lol:
Jaaa dat ben jij :lol: :applaus: Niet Ramses, die is altijd braaf :roll: 8)
Maar inderdaad, jullie zijn echt een hilarisch koppel, ik kijk er naar uit om weer eens te gaan trainen en een dag lol te maken :klasse:
Afbeelding

Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Da's toch helemaal niet slecht voor een eerste keer Lucie, super hoor :klasse:
Afbeelding

EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Bram heeft inderdaad de C onderdelen erg goed gedaan.
Voor de B kwam hij iets te kort, maar ach...

Ik heb nog een verslagje in een topic gezet.

Lucie en Jaap, ook gefeliciteerd. :klasse:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ook wij hadden een super dag. Wel zenuwachtig geweest. Ik was ingeschreven voor de C heb toch maar besloten voor de B te gaan.
Ik zat toevallig in de groep van Jaap. De eerste 3 proeven waren voor de B.
Verloren zoek: Chester ging als een raket over 2 boomstammen heen, kwam vrij snel terug maar treuzelde ietsjes met het laatste stapje, een 9. Daarna markeren. Eigenlijk iets wat Chester heel goed kan maar helaas. Het was een groen veld en op een afstandje zag je dat er achter een stukje donkergroen gras was, leek net een lijntje. Dummy wordt gegooid, apport, Chester weer als een raket maar....... zodra het lichtgroene gras in het donkergroene overgaat houdt hij in en begint al te zoeken. Nou, zei de keurmeester dat is een 0, heel jammer. Dus al geen B. Op naar de 3e van de B, Verloren apport over diep water. Een onderdeel waar ik best mijn twijfels over had. Het liefst had ik een hondje voor me gehad, zodat hij kon kijken maar, we kwamen aan en konden gelijk doorlopen. Ok, we proberen het. Eerste keer ingezet, Chester gaat in het water, komt gelijk weer terug. Ik mag hem nog een keer inzetten en hij gaat, en hij gaat, en hij zwemt naar de overkant, gelijk het bosje in en ja hoor, terug met de dummy. Yes, een 7.

Dan naar de C-onderdelen:
Apport te land 10
Volgen 9
Af en blijf 9
Uitsturen en komen 8
Apport uit water 8

Ben heel erg tevreden want hij deed alles zo goed. Nu maar oefenen aan het markeren en het dummy vasthouden, als hij uit het water komt.

Wij hadden een gezellige dag. Zaten heerlijk met Erica, Frank en Bram en met Brigitte en Ramses na te genieten.

Op naar de volgende proef.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Ook wij hadden een super dag. Wel zenuwachtig geweest. Ik was ingeschreven voor de C heb toch maar besloten voor de B te gaan.
Verloren zoek: Chester ging als een raket over 2 boomstammen heen, kwam vrij snel terug maar treuzelde ietsjes met het laatste stapje, een 9. Daarna markeren. Eigenlijk iets wat Chester heel goed kan maar helaas. Het was een groen veld en op een afstandje zag je dat er achter een stukje donkergroen gras was, leek net een lijntje. Dummy wordt gegooid, apport, Chester weer als een raket maar....... zodra het lichtgroene gras in het donkergroene overgaat houdt hij in en begint al te zoeken. Nou, zei de keurmeester dat is een 0, heel jammer. Dus al geen B. Op naar de 3e van de B, Verloren apport over diep water. Een onderdeel waar ik best mijn twijfels over had. Het liefst had ik een hondje voor me gehad, zodat hij kon kijken maar, we kwamen aan en konden gelijk doorlopen. Ok, we proberen het. Eerste keer ingezet, Chester gaat in het water, komt gelijk weer terug. Ik mag hem nog een keer inzetten en hij gaat, en hij gaat, en hij zwemt naar de overkant, gelijk het bosje in en ja hoor, terug met de dummy. Yes, een 7.

Apport te land 10
Volgen 9
Af en blijf 9
Uitsturen en komen 8
Apport uit water 8

Ben heel erg tevreden want hij deed alles zo goed. Nu maar oefenen aan het markeren en het dummy vasthouden, als hij uit het water komt.

Wij hadden een gezellige dag. Zaten heerlijk met Erica, Frank en Bram en met Brigitte en Ramses na te genieten.

Afbeelding

bedankt Sharon !
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Klinkt helemaal niet slecht Jutta!! Ik zou daar vast ook op gezakt zijn, want ik ben gewoon een commando bij te geven als ze barrieres overgaan, en dat mag bij de clubdiploma's natuurlijk niet :wink: Ook al haalt jouw hond de markeer sneller binnen dan een hond die werkelijk heeft gemarkeerd, ben je er toch uit... Wel heerlijk dat jullie zo met zn allen hebben kunnen genieten van de dag :klasse:
Afbeelding

EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Jutta schreef:Ook wij hadden een super dag. Wel zenuwachtig geweest. Ik was ingeschreven voor de C heb toch maar besloten voor de B te gaan.

Apport te land 10
Volgen 9
Af en blijf 9
Uitsturen en komen 8
Apport uit water 8

De vriendjes waren in topvorm, maar kunnen ook nog wel wat leren gelukkig. :D In sepember proberen we het toch opnieuw...
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Ik had me wat vergist in de reistijd :oops: , dus maar besloten niet te gaan.

Mooie resultaten van de rest!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Pandora schreef:
Lupos schreef:En hoe hebben alle forummers het gedaan? Van Jaap weet ik dat hij zijn B heeft gehaald, Brigitte heeft weer een komische dag met Ramses beleefd, en de rest? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Echt he! Met die punten wil het niet altijd goed lukken maar ik zou er wel een komisch boek over kunnen schrijven :D
Die maffe clown verzint altijd wel weer iets nieuws, wat hem meestal punten kost ipv oplevert maar daar zit hij helemaal niet mee. We hebben het wel altijd leuk samen en dat is ook erg belangrijk :verliefd1:
Misschien komt er ooit nog eens een prijs voor 'Grootste clown van de dag' ... dat kan er maar ééntje zijn :lol:
Nou ben ik wel heel benieuwd naar het hele verhaal Brigitte vertel :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

ElisabethErnstDave schreef:
Pandora schreef:
Nou ben ik wel heel benieuwd naar het hele verhaal Brigitte vertel :wink:
Jij wil even mee lachen zeker? Als ik vandaag nog een beetje tijd heb zal ik best wel even doen.... :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie