Wat kan dat lang duren als je erop wacht!
Maar de dame is loops geworden. Morgen gaan we langs sleeuwijk voor een uitstrijkje en daarna om de zoveel tijd voor het prikken.
Als het zover is en alles gaat goed, zal ze gedekt gaan worden door de prachtige Bonus.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
SE-Labradors schreef:heeeel veel succes lieverd, het is je zoooooo gegunt xxxxxx
hoorde vandaag van jan en ineke dat ze je zagen op de praktijk
Ja! Hoe toevallig is dat! Whaha echt leuk die eens weer te zien. Dat was alweer tijdje terug. Is alles goed verlopen bij hun? Zie nog geen update op hun site vandaar.
SE-Labradors schreef:heeeel veel succes lieverd, het is je zoooooo gegunt xxxxxx
hoorde vandaag van jan en ineke dat ze je zagen op de praktijk
Ja! Hoe toevallig is dat! Whaha echt leuk die eens weer te zien. Dat was alweer tijdje terug. Is alles goed verlopen bij hun? Zie nog geen update op hun site vandaar.
Ja lieverd, dat zit wel snor daar, kreeg goed bericht....ga me nu voorbereiden elke dag op een telefoontje van hun dat ik kan gaan rijden naar hun
Empress Of Brownbank Cottage - Kruimel/Empie Smallville's Empress Can It Be Love - Chayenne
honesto do campo verde schreef:Veel succes, Bonus is een prachtige jongen. Priska wordt een dezer dagen door Neelix gedekt
Whaha! Wat leuk, ik heb je vanmorgen gezien in Sleeuwijk! Priska is een prachtig meisje zeg! Amy zat nog laag, onder de 0,2.
Hoe ging het met Priska?
Oh echt?? Kwamen jullie binnen toen ik wegging dan?
Priska zat ook nog laag, 2.3 (vandaag was dag 16 van de loopsheid) en moet dinsdagochtend weer prikken. Ws dinsdag en woensdag dekken
Nou succes ermee, zal ws begin volgend weekend worden! Ik zal het topic volgen
Ze zat vandaag op 0,8 dus nog wel aan het begin, we gaan zondag weer.
Vanmiddag kreeg ze ineens haar staartreflex en wilde ze heel graag dat onze gecastreerde Dazzle haar ging dekken (En die wil dat wel dus ze zitten nu compleet apart), dus denk dat het snel gaat stijgen.