Op vakantie geen vriezer aanwezig
-
Denver
Op vakantie geen vriezer aanwezig
Ik ga een 5 dagen kamperen maar heb dan geen vriezer tot mijn beschikking wel een koelkast. Wij geven Oscar Lotgering maar ik denk dat het niet goed blijft voor 5 dagen of wel?
hebben jullie tips welke KVV er buiten de vries dus in de keoling kan om dus mee te nemen?
hebben jullie tips welke KVV er buiten de vries dus in de keoling kan om dus mee te nemen?
-
doggie
- Hele grote hondenneus

-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Je hebt van enerique en rodi vlees wat buiten de koeling houdbaar is staat nog niet in de webshop http://www.faunaservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik kan het wel bestellen.
Fijne vakantie!
Fijne vakantie!
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
Denver
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Een dag of 2-3 moet je KVV In de koelkast makkelijk goed kunnen houden, en die overige 2 dagen zou ik gewoon lekker wat kippenpootjes, gehakt, een eitje en wat groente geven.....
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Denver
Thanks!Kay schreef:Een dag of 2-3 moet je KVV In de koelkast makkelijk goed kunnen houden, en die overige 2 dagen zou ik gewoon lekker wat kippenpootjes, gehakt, een eitje en wat groente geven.....
Is ook een goed idee...
Maar die kippenpootjes..bedoel je dan gewoon die je bij de AH of C1000 haalt? Eet hij die dan met bot op?
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Dat bedoel ik iddDenver schreef:Thanks!Kay schreef:Een dag of 2-3 moet je KVV In de koelkast makkelijk goed kunnen houden, en die overige 2 dagen zou ik gewoon lekker wat kippenpootjes, gehakt, een eitje en wat groente geven.....
Is ook een goed idee...
Maar die kippenpootjes..bedoel je dan gewoon die je bij de AH of C1000 haalt? Eet hij die dan met bot op?Of bedoel je wat anders?
Oscar is al KVV gewend, en een kippenpoten/bouten mag hij gewoon hebben, want kip is een mooi beginnersbot (als je het eng vind kan je ook eerst een paar klappen op de kippenpoot/bouw geven, dan zijn de stukjes bot al gekneusd)
Dit soort maaltijden kun je best geven op vakantie ipv de KVV
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Denver
Laten we nou net kippenpootjes eten vanaaf...ga ik er een aan hem geven...misschien idd eerst kneuzen...en ook een handige oplossing voor vakantie...thanksKay schreef:Dat bedoel ik iddDenver schreef:Thanks!Kay schreef:Een dag of 2-3 moet je KVV In de koelkast makkelijk goed kunnen houden, en die overige 2 dagen zou ik gewoon lekker wat kippenpootjes, gehakt, een eitje en wat groente geven.....
Is ook een goed idee...
Maar die kippenpootjes..bedoel je dan gewoon die je bij de AH of C1000 haalt? Eet hij die dan met bot op?Of bedoel je wat anders?
![]()
Oscar is al KVV gewend, en een kippenpoten/bouten mag hij gewoon hebben, want kip is een mooi beginnersbot (als je het eng vind kan je ook eerst een paar klappen op de kippenpoot/bouw geven, dan zijn de stukjes bot al gekneusd)
Dit soort maaltijden kun je best geven op vakantie ipv de KVV
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Ik weet niet wanneer je gaat kamperen, maar jouw pup is nog een stukje jonger dan die van mij, en heeft enkel kvv gegeten... ik zou in dat geval niet zo snel kiezen voor kippenpoten! Het malen van dragend bot is voor een hond best veel werk in die zin dat ze kaakkracht nodig hebben, wat een pup vaak nog niet heeft (en zeker niet als je gemalen geeft). De andere opties die Kay ea aangeven kan prima hoor: rundergehakt, beetje kipfilet enz. Eventueel kippennekjes als je daar aan kan komen, want dat is geen dragend bot en daarmee simpeler weg te krijgen.

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Goh, wat vreemd dat ik van jou bij Daan dan wel advies heb gehad om kippenpoten te geven naast KVV Dorine, in het beginstadium toen we over wilde gaan naar BARF 
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Bianca, vergeet mijn post maar over de kip
Ik wil niet op mijn geweten hebben dat er straks iets fout gaat bij Oscar.
De tip van kippenpoten heb ik in het begin van mijn BARF periode gehad, maar schijnt dus geen goede tip geweest te zijn....
Ik wil niet op mijn geweten hebben dat er straks iets fout gaat bij Oscar.
De tip van kippenpoten heb ik in het begin van mijn BARF periode gehad, maar schijnt dus geen goede tip geweest te zijn....
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer: