Wij hebben voor 2 weekjes een logee erbij. De hond van mijn tante! Een 11 jarige Drentse patrijs! Dexter krijgt maar 1 keer per dag een bak met brokken waar hij dan ruim mee doet en die bak blijft dan ook gewoon de hele dag tot zijn beschikking staan en hij eet wanneer hij trekt heeft. Iets wat ik niet gewend ben met mijn vreetmonsters!!
Quincy wist inmiddels dondersgoed dat ze niet zomaar aan etensbakken mag komen en de bak met brokken kan dan ook makkelijk blijven staan zonder dat Quincy eraan komt.. Okey, als Dexter dan wat op de grond gooit, jammer voor dexter, maar dat is dan voor Quincy. Ik heb dit altijd al zo knap gevonden van Quincy. En nooit gedacht dat dit met Noortje ook zou lukken!
Inmiddels is Dexter hier sinds zaterdag. De bak met brokken staat op de grond en allebei mijn meiden blijven er keurig af! Noortje zit er wel bij te kijken als Dexter eet, maar daar houdt het bij op. Nou slaapt Noortje in de bench, in de nacht zou ik het met Noortje niet aandurven de bak te laten staan, maar met Quincy, blijft de bak gewoon staan!
Op zulke momenten ben ik zo trots op die meiden! Noortje met haar 6 maanden, en Quincy met haar 6 jaar die keurig het goede voorbeeld afgeeft!