een vriendin van me heeft gezegt dat ze een oogje in het zeil houd als ze haar honden uitlaat.
(zoon is 17 en dochter 12 dus geen kleine kids meer
nou daar gaat het spul en ik blijf achter met een klein kriebeltje,roef mag van mij los in het park maar hidde beslist niet!
als ik ze na kijk zie ik roef keurig naast bij mijn dochter en hidde loopt al puppydartel naast mijn zoon zonder te trekken.......nu de straat over en de heertjes Blont gaan simultaan schoon zitten aan de stoeprand
3 kwartier later komen ze weer thuis,verhalen buitelen over elkaar heen en 2 honden begroeten me al kont afschuddend en met bigsmile en natte vacht.
hidde heeft lekker gepoedeld aan de lange lijn en zoekspelletjes gedaan met mijn dochter(die 2 hebben een heel speciale band
roef heeft heerlijk achter de bal aan gezwommen die trouw door mijn zoon steeds weer in de vaart gegooit werd.
maar het meest bijzondere vind ik nog wel dat toen mijn zoon hard aan het rennen was met roef zijn inhaler uit zijn zak viel(behoorlijk astma) en dit had hij niet door.
mijn zoon was weer bij mijn vriendin gaan staan en roef bleef treuzelen........Roef!! kom voor!!!
roef komt aanhollen en laat zijn tennisbal voor de voeten van mijn zoon vallen..én zijn inhaler!!!
mijn vriendin belde net en bevestigde het inhaler verhaal: wat een heerlijk viertal heb je Miran.
en daar ben ik het nu echt helemaal mee eens!