cold water tail

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
corry

cold water tail

Ongelezen bericht door corry »

Gisteren met dushi en kinderen wezen zwemmen, dushi natuurijjk helemaal in haar nopjes en het water niet uit te krijgen.
Nu laat ze haar straart hangen niet kwispelen maar geen pijn dus denk dat ze wel een lichte cold water tail hebt.
Nu is mijn vraagje is het beter dat dushi nu rust neemt in huis of is een dagje weer mee naar buiten en pootje baden wel toegestaan .
Marinka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marinka »

Ik kwam een artikel tegen op labrador.startpagina. Hier wordt gesproken over rust! beterschap! http://www.labrador-web.nl/forum/topic/cold-water-tail" onclick="window.open(this.href);return false;
corry

na heb haar maar lekker laten rusten blijkt dus dat ze wel pijn hebt arm kind
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ramses heeft regelmatig last (gehad) van een CWT, hondjes met een ADHD staart hebben dit vaker naar het schijnt.
Meestal gaat het na een paar dagen wat rustiger aan doen (en als het heel erg was wat pijnstilling) al veel beter.
Waar ik wel rekening mee hield is dat het pijn doet om te gaan zitten: De staart vouwt dubbel omdat ze er geen controle over hebben, hij hangt naar beneden en ze gaan dan op hun staart zitten. Ik gaf hem dan een paar dagen geen commando om ze gaan zitten, hij mocht blijven staan en zelf uitzoeken of hij wilde zitten.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dat is niet prettig voor haar, sterkte voor het dametje!
corry

ooo klopt ja zij heeft ook echt een adhd staart dus klopt wel dan hahaah het gaat al iets beter het kwispelen komt ook al een beetje terug.
Plaats reactie