Kira nog netjes over zwemmen en apporteren

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Kira nog netjes over zwemmen en apporteren

Ongelezen bericht door corretje »

Gisteravond weer eens meegeweest naar de jachttraining. Mijn vriend gaat altijd met Diezel en als het mooi weer is dan gaan Kira en ik ook mee. 8) Dus gisteravond ook. Nou het dametje weet het allemaal wel daar hoor!! Schooit ten eerste bij iedereen om een koekje en een knuffel. En toen ze in de gaten kreeg dat er gezwommen werd, was ze helemaal niet meer te houden.

Dus als allerlaatste mocht de oudste van de groep (Kira) nog even over zwemmen. En ze apporteert ook nog netjes. We moeten wel veel roepen, omdat ze bijna niets meer ziet. Heeft staar op beide ogen. Was er een jager die haar niet kent die zij tegen de trainer waarom zoveel roepen?? Toen de trainer zei dat ze bijna blind was, hadden ze toch wel respect voor het oude dametje 8) En ik was super trots dat ze dat nog steeds doet. :verliefd1: Apporteren gaat niet meer, zeker als de zon schijnt, maar overzwemmen daar is zij de beste in. :D
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Het lijkt mij zo genieten om je oude dametje nog zulke dingen te zien doen, heerlijk :)
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Wat leuk dat ze nog zoveel levenslust heeft!!!

En blijkbaar is ze heel graag gezien, anders was het haar nooit gelukt om bij iedereen koekjes en knuffels te gaan schooien.
Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar als mijn Caedlih eens aan het schooien sloeg, veroorzaakte dat bij mij steevast een mengeling van trots (omdat ze zo graag gezien werd), en gegeneerdheid (eigenlijk is het toch niet zo netjes, vooral niet als je er zo trots op bent dat ze dat thuis nooit doen). Het spreekt vanzelf dat de trots veruit de overhand had. :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

Nog veel plezierige en trotse momenten met het dametje!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

heerlijk is dat als je met je oude dame nog lekker kan gaan trainen!!

genet maar lekker van die mooie en trotse momenten dat mag gerust!! :verliefd1:
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Ja het is inderdaad genieten als ze dat allemaal nog kunnen doen. Het is nog meer genieten omdat we haar in mei bijna kwijt waren. Ze was toen heel er ziek. Dan besef je nog meer dat het zomaar voorbij kan zijn.

Ja iedereen is dol op haar. Hier in het dorp ook. Moet ook zeggen het is ook een hele lieve hond met een leuk lief kopje. Niet omdat het "onze" hond is hoor. Maar ik ken geen lievere hond dan Kira. Ik ken haar nu vanaf haar anderhalf jaar. Mijn vriend heeft haar toen ze 11 maand uit het asiel gehaald. Dus ze is wel van mij, maar ook niet helemaal. Maar ze trekt wel heel erg naar mijn toe! :verliefd1:

Dus ik blijf heerlijk genieten van haar en van Diezel. Maar dat doen we allemaal van onze hondjes toch??
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Plaats reactie