Ramses vindt ze niet echt lekker maar Pandora en Pontus snoepen ze gewoon zelf van de struik. En als ze er niet bij kunnen omdat er teveel stekels in de weg hangen wijzen ze de bramen aan zodat ik ze kan plukken voor ze
Dit is het geheime ingrediënt waardoor ze zo zwart en glimmend blijven: Bramen vers van de struik!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
ja, de snoeppot is weer geopend. De wandelingen worden zo uitgekiend dat we er minstens 2x per dag langs komen en Max geniet weer met volle teugen van de bramen en hazelnootjes die we ook alweer tegen komen her en der.
Haha, mooi gezicht! Ik heb zelf bramen, frambozen en pruimen in de tuin die Leentje zelf plukt.... Als we wandelen wil ze nog wel eens een goed rijpe rozebottel uit de struiken pakken.
Feest!!
Die slimmerds! Zelfbediening waar mogelijk (en toegelaten), en baasje om hulp vragen bij de moeilijkere stukjes.
Ik heb nog nooit een hond gehad die zelf bramen plukte (wat een beetje lastig was aangezien Caedlih ze sneller at dan ik ze plukken kon), maar het baasje om hulp vragen: heel herkenbaar...
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.