Ben daarjuist nog met Zabbo naar een hondenlosloopweide geweest...
Zabbo kan daar dan eens volle gas rondknallen... wat hij echt wel nodig heeft.... meestal speelt hij daar dan ook nog met andere honden... nu waren er twee beagles aanwezig... de laatste keren merk ik echter dat het de eerste 20minuten best goed gaat en leuk is, maar dan wordt Zabbo plots drukker en drukker en ruwer en begint dan zo boven die andere honden (die kleiner zijn dan hem) te staan om vervolgens dan al ravottend te beginnen grommen ... na een tijdje heb ik het spel onderbroken en ben met hem weggegaan. Is dit de juiste handeling en moet ik nu bang zijn dat Zabbo dan aggressief zou kunnen worden ?
Groetjes
Martine en Zabbo
Spelen en te druk worden
-
- Speurneus
Ik denk, maar heb het niet gezien natuurlijk, dat Zabbo spontaan zijn dolle 5 minuten kreeg, waarschijnlijk was hij zo opgetogen, dan gebeurt dat wel eens
Ik vind dat je goed gehandeld heb, even de rust terug brengen is het enige wat je dan kan doen. Bang voor agressie hoef je denk ik niet te zijn hoor

Ik vind dat je goed gehandeld heb, even de rust terug brengen is het enige wat je dan kan doen. Bang voor agressie hoef je denk ik niet te zijn hoor

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

-
- Grote hondenneus