Eerste keer met Lara naar de dierenarts

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Ilse
Snuffelneus
Snuffelneus

Eerste keer met Lara naar de dierenarts

Ongelezen bericht door Ilse »

Gisteren zijn we de eerste keer met ons Lara naar de dierenarts geweest voor haar inentingen . Ze heeft het super flink gedaan , was behoorlijk rustig bij de DA . We waren best wel trots op haar .

We hebben gelijk een tekenbandje meegenomen want we zitten met serieus hoge bomen en die Frontline lijkt niet efficient genoeg .

Alleen moeten we op haar gewicht letten, want ze is nu gisteren 11 weken geworden en woog daar 9,5 kilo . Ik zal ze dus mee naar de weight watchers moeten nemen vrees ik :D

Fijne dag iedereen

Ilse & Lara
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Knap hoor :klasse:
Gewicht lijkt mij redelijk normaal. Als jij de ribben niet kunt zien, maar wel voelen, is zij prima op gewicht. Daarnaast komt de gemiddelde pup 1 kg per week bij.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Altijd weer fijn.. :klasse:
En haar gewicht is goed hoor.. Ze mag zelfs met 11 weken 11 kilo wegen.. :wink:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Ilse
Snuffelneus
Snuffelneus

Aldinne schreef:Altijd weer fijn.. :klasse:
Wel ik dacht dat dus ook, zegt de DA leuk tegen mij : " kijk eens naar die vetkwabbetjes hier " .

Maar toen wij Lara op 8 weken bij ons hadden, woog ons madam al wel 5,5 kilo hé. Zij en haar zus waren maar met zijn tweetjes, dus ze hoefden de melk ook maar onder hun te verdelen.
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Dierenartsen zeggen dat altijd, maar ze mag nu best nog wel wat babyvet hebben.. :D En zo'n klein puppenkind op dieet zetten is helemaal niet goed..
Jullie zijn goed bezig, ik zeg houden zo.. :klasse:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
Ilse
Snuffelneus
Snuffelneus

Aldinne schreef:Dierenartsen zeggen dat altijd, maar ze mag nu best nog wel wat babyvet hebben.. :D En zo'n klein puppenkind op dieet zetten is helemaal niet goed..
Jullie zijn goed bezig, ik zeg houden zo.. :klasse:
Mercie Aldinne, zo denk ik er ook over :klasse:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

En de vraag is of het uberhaupt wel vetkwabbetjes zijn :) Ws is haar jasje iets te groot voor het lijfje.
Max heeft ook een enorme ''vetkwab'' in zijn nek als hij ligt, maar hij is prima op gewicht. Bob heeft deze zogenaamde kwabbetjes op meer plekken en je ziet zijn vacht meer bewegen dan de vacht van Max. Dus zijn jasje heeft een te grote maat :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed zeg! :D
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Ilse schreef:
Aldinne schreef:Altijd weer fijn.. :klasse:
Wel ik dacht dat dus ook, zegt de DA leuk tegen mij : " kijk eens naar die vetkwabbetjes hier " .

Maar toen wij Lara op 8 weken bij ons hadden, woog ons madam al wel 5,5 kilo hé. Zij en haar zus waren maar met zijn tweetjes, dus ze hoefden de melk ook maar onder hun te verdelen.
Vetkwabbetjes? Dan heeft die zeker ook vetkwabbetjes op zijn hoofd? Dat zijn ook gewoon rimpels van het overtollige vel wat hij/zij nog heeft.
Plaats reactie