Gisteren zijn we de eerste keer met ons Lara naar de dierenarts geweest voor haar inentingen . Ze heeft het super flink gedaan , was behoorlijk rustig bij de DA . We waren best wel trots op haar .
We hebben gelijk een tekenbandje meegenomen want we zitten met serieus hoge bomen en die Frontline lijkt niet efficient genoeg .
Alleen moeten we op haar gewicht letten, want ze is nu gisteren 11 weken geworden en woog daar 9,5 kilo . Ik zal ze dus mee naar de weight watchers moeten nemen vrees ik
Knap hoor
Gewicht lijkt mij redelijk normaal. Als jij de ribben niet kunt zien, maar wel voelen, is zij prima op gewicht. Daarnaast komt de gemiddelde pup 1 kg per week bij.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Aldinne schreef:Altijd weer fijn..
En haar gewicht is goed hoor.. Ze mag zelfs met 11 weken 11 kilo wegen..
Wel ik dacht dat dus ook, zegt de DA leuk tegen mij : " kijk eens naar die vetkwabbetjes hier " .
Maar toen wij Lara op 8 weken bij ons hadden, woog ons madam al wel 5,5 kilo hé. Zij en haar zus waren maar met zijn tweetjes, dus ze hoefden de melk ook maar onder hun te verdelen.
Dierenartsen zeggen dat altijd, maar ze mag nu best nog wel wat babyvet hebben.. En zo'n klein puppenkind op dieet zetten is helemaal niet goed..
Jullie zijn goed bezig, ik zeg houden zo..
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun
Aldinne schreef:Dierenartsen zeggen dat altijd, maar ze mag nu best nog wel wat babyvet hebben.. En zo'n klein puppenkind op dieet zetten is helemaal niet goed..
Jullie zijn goed bezig, ik zeg houden zo..
En de vraag is of het uberhaupt wel vetkwabbetjes zijn Ws is haar jasje iets te groot voor het lijfje.
Max heeft ook een enorme ''vetkwab'' in zijn nek als hij ligt, maar hij is prima op gewicht. Bob heeft deze zogenaamde kwabbetjes op meer plekken en je ziet zijn vacht meer bewegen dan de vacht van Max. Dus zijn jasje heeft een te grote maat
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Aldinne schreef:Altijd weer fijn..
En haar gewicht is goed hoor.. Ze mag zelfs met 11 weken 11 kilo wegen..
Wel ik dacht dat dus ook, zegt de DA leuk tegen mij : " kijk eens naar die vetkwabbetjes hier " .
Maar toen wij Lara op 8 weken bij ons hadden, woog ons madam al wel 5,5 kilo hé. Zij en haar zus waren maar met zijn tweetjes, dus ze hoefden de melk ook maar onder hun te verdelen.
Vetkwabbetjes? Dan heeft die zeker ook vetkwabbetjes op zijn hoofd? Dat zijn ook gewoon rimpels van het overtollige vel wat hij/zij nog heeft.