hoe rot kan een ei zijn

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
remember the lab's

hoe rot kan een ei zijn

Ongelezen bericht door remember the lab's »

hoi
hoop dat ik een beetje kan schrijven zit er nog van te :kots: wat sunny heeft gedaan.
we gaan bij het begin beginnen, we gaan altijd naar het bos bij ons achter en daar kan je dan zwemmen gek doen met vriendjes en heerlijk achter het wild aan alleen zijn die altijd te snel voor mij (sunny)
dus we gingen zo als gewoon weer naar het bos de dag er voor had ik al een vis graad te pakken maar die mog vrouwtje wel van mij hebben. het stonk al een tijdje bij het water de riet gedeelte dan en iedere hond die er kwam ging wel kijken maar vond niets en mog ook niet verder van de baasjes maar ik was op de terug weg naar huis en op eens rook ik wat en ja dan moet je er naar toch vrouwtje dacht dat ik het water in ging maar dat ging ik niet maar dat wist zij niet hihi ik heb ontdekt wat er zo stonk in het riet en ja wel ik vond het heb het gepakt en ben heel snel langs al me vriendjes gerent zo dat ze het niet kon pakken want het is van mij en blijft van mij dus toen vrouwtje me zag vond ze het raar dat ik met een bal zou lopen die wit was dus vroeg ze of ik kwam nou wat denk je zelf nee echt niet ik kom niet van mij is dat ei dus vrouwtje werd toch boos op me dus ik lekker op een rennen gezet en vrouwtje kom me lekker niet pakken tussen door ging hij kapot in mijn mond maar dat was de bedoeling ook van mij want ik moest het opeten voor me vrouwtje bij me was anders moet ik hem inlevenene en dat wil ik echt niet dus vrouwtje had me in gehaald en ik kouwen jo maar het laatste stukje had me vrouwtje me mond al weer vast en proberde de ei weg te halen maar ze had niet verwacht dat het een rot rot ei was maar deze heeft zo lekkere smaak en toen me vrouwtje me vast had en zij bijna over de nek ging van de lucht slikte ik gauw het laatste stukje door hoe ik het deed weet ik niet maar hij glee zo naar binnen en toen kon mevrouwtje me niet meervast houden van die lucht ze kan niet over der nek gaan maar toch :kots: op een manier dat iedereen in het bos om keek wat gebeurt er mensen die aan kwamen lopen bleven op een groot afstand staan ze zijde laat maar we ruiken het al en me vrouwtje deed raar jo ik niet ik rende gelijk door naar me mama en ging bij haar staan ik heb niets gedaan en zelf zij liep van me weg raar hoor het is toch een ei dat mag je toch eten? JA DEZE IS ROTTER DAN ROT en dat mag je niet sunny pff ik was boos maar ja gelijk er na gingen we verder en lachten we er om maar niemand wilde in onze buurt komen door de lucht die we mee namen gelukkig heeft sunny er niets van gehad alleen behoorlijk gestonken en voor al als ze een boer liet dan was het niet te harden en een halve week nodig gehad toen stonk ze niet meer ik hoop dit nooit meer mee te maken
dit is de boosdoener
Afbeelding

ik wilde dit verhaal aan de wedstrijd geven maar weet niet hoe ik het moet doen dus wie kan me helpen of kan het niet meer[/img]
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

Named and shamed!
remember the lab's

Allard schreef:Named and shamed!
sorry wat ???
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ohhh af en toe vinden ze zulke vieze dingen lekker :kots:
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

remember the lab's schreef:
sorry wat ???
Vroeger, als je iets verkeerd had gedaan werd je genoemd en beschaamd. Die foto deed me daar aandenken. Stond ook iets onder van dit is de schuldige dame :D
remember the lab's

Allard schreef:
remember the lab's schreef:
sorry wat ???
Vroeger, als je iets verkeerd had gedaan werd je genoemd en beschaamd. Die foto deed me daar aandenken. Stond ook iets onder van dit is de schuldige dame :D
oo ok dat ken ik niet :) vandaar dat ik het vroeg :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ooooh bah :kots:
elskeurd

Ongelezen bericht door elskeurd »

Aah bah! :kots:
Ik zou zelf ook over mijn nek gaan als Zara zoiets zou eten..
Plaats reactie