Alweer bijna 5 maanden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
DanielleBeverdam
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Alweer bijna 5 maanden

Ongelezen bericht door DanielleBeverdam »

Na 3 maanden heel hard te hebben gewerkt met Bailey, is ze uitgegroeid tot een fantastische hond!

Het heeft ons letterlijk bloed, zweet en tranen gekost, maar was is dat het allemaal waard geweest ♥
Een paar weken geleden hadden we het echt niet durven denken, en ooh wat denk je dan vaak van 'waarom?' :cry:

Maar ze is volledig gewend aan ons ritme, en wij begrijpen haar nu ook veel beter! Dit is voor een groot deel te danken aan het boek van Dorine!
Mijn ouders, broertje en ik hebben allemaal dit boek gelezen waardoor je samen ook op een lijn komt, dankjewel Dorine!

Sinds 3 weken zijn we ook naar puppy cursus, en ze vindt het gelukkig echt geweldig :verliefd1:

Hieronder is een foto die ik net heb gemaakt van Bailey, genietend van het zonnetje!

Afbeelding
• Danielle •
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat fijn om te horen zeg! Echt super :D Nu kun je extra genieten denk ik :)
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat super dat het zo goed gaat met Bailey :schreeuw:
En fijn dat je zoveel heb gehad aan het boek van Dorine :klasse:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Wat leuk om te lezen dit :klasse: en wat fijn dat het zo goed gaat nu!
Ik heb al meer van zulke reacties mogen ontvangen over het boek, en elke bevestiging is even waardevol! Bovenaan het forum staat er een knop waar je het boekje kunt bestellen, dus mensen die dit lezen en ook met twijfels zitten, bestel! :)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie