Vermits ze ook een kat hebben , moest ik hierover toch wel een paar dagen nadenken of ik mijn kattenterror wel zou meenemen....uiteindelijk besloot ik dan toch om hem maar mee te nemen... tenslotte moet hij dat toch allemaal leren, denk ik dan... Dus tegen half zes ben ik eerst nog met Zabbo naar de losloopwei geweest om hem nog goed te laten rennen dan zou de meeste gekkigheid er wel uit zijn en had hij ook nog genoeg de kans om de nodige p&p's te doen... alles was prima verlopen en na nog een stevig gesprek met Meneer Zabbo dat hij zich netjes moest gedragen, hop op weg naar het etentje... Uit voorzorg werd de tuinkat maar wandelen gestuurd... Normaal is Zabbo binnen altijd erg rustig... nu niet dus... als een speer met mij er ergens achteraan knalde hij door de woning op weg naar de tuin... ik mocht hem loslaten van die mensen... nu hebben zij een mooie gazon helemaal afgezoomd met hoge planten en struiken , planten, bloemen en buxussen en gelukkig ook helemaal omheind dus Zabbo kon niet weg...als een dartel veulen begon hij overal door, in en achter te huppelen

Uiteindelijk heb ik hem aangelijnd en was het gedaan met zijn

Zabbo mag zelfs gerust terug komen.... ik daarentegen moet daar toch weer eens terug zwaar over nadenken... want alhoewel het met Zabbo al voor 80% beter gaat dan toen ik hem net had, is er blijkbaar nog minstens 20 % waar nog hard moet aan gewerkt worden... vooral aan het contact en de interactie tussen hem en mij buiten .... meneertje heeft echt zo'n houding van : je bekijkt het maar hoor... ik doe toch lekker mijn ding