Op bezoek met Zabbo

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

Op bezoek met Zabbo

Ongelezen bericht door wobbetje »

Vermits mijn dochter met haar vriend momenteel met vakantie zijn in het Zuiden van Frankrijk was ik gisterenavond uitgenodigd bij de ouders van haar vriend voor een etentje... ik mocht Zabbo gerust meebrengen...
Vermits ze ook een kat hebben , moest ik hierover toch wel een paar dagen nadenken of ik mijn kattenterror wel zou meenemen....uiteindelijk besloot ik dan toch om hem maar mee te nemen... tenslotte moet hij dat toch allemaal leren, denk ik dan... Dus tegen half zes ben ik eerst nog met Zabbo naar de losloopwei geweest om hem nog goed te laten rennen dan zou de meeste gekkigheid er wel uit zijn en had hij ook nog genoeg de kans om de nodige p&p's te doen... alles was prima verlopen en na nog een stevig gesprek met Meneer Zabbo dat hij zich netjes moest gedragen, hop op weg naar het etentje... Uit voorzorg werd de tuinkat maar wandelen gestuurd... Normaal is Zabbo binnen altijd erg rustig... nu niet dus... als een speer met mij er ergens achteraan knalde hij door de woning op weg naar de tuin... ik mocht hem loslaten van die mensen... nu hebben zij een mooie gazon helemaal afgezoomd met hoge planten en struiken , planten, bloemen en buxussen en gelukkig ook helemaal omheind dus Zabbo kon niet weg...als een dartel veulen begon hij overal door, in en achter te huppelen :shock: en de buxussen vond hij leuke hindernissen om als een sierlijke gazelle over te springen :roll: om dan met een noodgang de kattenbrokken te verorberen... als klap op de vuurpijl ging hij dan ook nog een aantal keren als een echte koe staan plassen op het pas gemaaide mooie diepgroene gazon en plaste hij ook nog tegen de buxus, de waspaal en tegen het teake zonneligbed.... :twisted: :oops: OMG
Uiteindelijk heb ik hem aangelijnd en was het gedaan met zijn :mafkees: gedrag... Gelukkig konden ze er wel mee lachen.... ik iets minder toch...
Zabbo mag zelfs gerust terug komen.... ik daarentegen moet daar toch weer eens terug zwaar over nadenken... want alhoewel het met Zabbo al voor 80% beter gaat dan toen ik hem net had, is er blijkbaar nog minstens 20 % waar nog hard moet aan gewerkt worden... vooral aan het contact en de interactie tussen hem en mij buiten .... meneertje heeft echt zo'n houding van : je bekijkt het maar hoor... ik doe toch lekker mijn ding :twisted: en helpt zelfs gekookte kippenfilet niet... zelfs geen 4 gebraden kippen kunnen hem dan van de wijs brengen....
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ooo ik kan me echt inleven hoe je je op dat moment voelde.. Gelukkig konden die mensen er wel om lachen :D 8)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:lol: sorry Martine ik moet er ook om lachen :D ,maar ook alleen omdat ik weet hoe je je voelt op zo`n moment :oops:
weet dat het goed komt!echt waar :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Woeha... ben ik nog vergeten te vermelden dat hij ook nog 2 grote drollen op het mooie groene gazon heeft neergelegd ...... man, man, man.... soms zou je ze toch achter het behang plakken hoor....
:evil:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

:eusashhh: ik zeg niets en ik lach ook niet :lol:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

Zabbo is een vriend van Bimmel he Martine :D
gaat echt over als hij wat meer bekend is met dit soort zaken.
misschien de volgende keer eerst aangelijnd de tuin laten verkennen
en dan langzaam opbouwen.
Afbeelding

met dank aan Pauline
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Oooh, erg he?! Ook ik kan erover mee praten :oops: dus ik zal dan ook niet lachen :eusashhh: (nou ja, misschien een heel klein beetje :twisted: )
Afbeelding

Bedankt Monika!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Oooo herkenbaar. :D

Max heeft ooit mn moeders trots, de pioenrozen gesnoeid, grondig, heel grondig. :oops: Hij mocht daarna gewoon weer terug komen, had ik ff niet verwacht.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

:lol: :lol:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Oooh zo herkenbaar, bij mij thuis de rust zelve maar als ze bij een ander in huis is een wervelwind.
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Wat grappig verteld!
En heb je dan al die moeite vooraf gedaan, sta je alsnog met rode kaken. :roll:
Herkenbaar, vooral het vooraf gaan wandelen, en dan toch plassen op een piekfijn gazon...
Gelukkig waren het dierenvrienden.
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Plaats reactie