Een alternatief voor Zitac?
-
Els
- Speurneus

Een alternatief voor Zitac?
Wie weet er nog een behoorlijk alternatief voor Zitac, maagbescherming? Max krijgt er erge diarree van, hij reageert toch al zo slecht op zn medicatie momenteel.
We hebben al groenlipmossel geprobeerd, dat was het niet voor ons. Ik heb net als tips Maagcompositum en Omeprazol gekregen. Wie heeft er ervaring met deze producten?
We hebben al groenlipmossel geprobeerd, dat was het niet voor ons. Ik heb net als tips Maagcompositum en Omeprazol gekregen. Wie heeft er ervaring met deze producten?
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
-
roef
- Speurneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
En aspitol plus? Is ook groenlipmossel, alleen dan een specifieke, andere samenstelling als bijvoorbeeld van de tuinen. Schijnt ook beter, gerichter te werken..
Omeprazol zelf, bij de humane variant is gericht op bescherming en een bevoordering van de maagontlediging. Nexium (esomeprazol) is puur gericht op maagbescherming..
Omeprazol zelf, bij de humane variant is gericht op bescherming en een bevoordering van de maagontlediging. Nexium (esomeprazol) is puur gericht op maagbescherming..
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Els
- Speurneus

Gaat aspitol plus op recept of kan ik dat ergens bestellen?Marieke schreef:En aspitol plus? Is ook groenlipmossel, alleen dan een specifieke, andere samenstelling als bijvoorbeeld van de tuinen. Schijnt ook beter, gerichter te werken..
bedankt dames, ik ga ermee aan de slag.
Groetjes,
Els
Els
-
Terra5
- Speurneus

Wat ik al op FB had gezet, Terra krijgt dus Omeprazol en heeft geen bijwerkingen. Het werkt bij haar erg goed, beter dan de Zitac. Ik zelf gebruik het ook al jaren en ook totaal geen bijwerkingen 
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Nee is niet op recept, maar het is wel moeilijk te krijgen. Ik sla het altijd in via Anneke Schellingerhout, die stuurt het dan op met een factuurtje erbij.. Ik ben daar echt ontzettend over te spreken! Beide honden krijgen het, en zonder ook maar 1 bijwerking, terwijl Quincy altijd heel gevoelig is op de maag!Els schreef:Gaat aspitol plus op recept of kan ik dat ergens bestellen?Marieke schreef:En aspitol plus? Is ook groenlipmossel, alleen dan een specifieke, andere samenstelling als bijvoorbeeld van de tuinen. Schijnt ook beter, gerichter te werken..
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Els
- Speurneus

Dank. Ik ga zoeken. Vanmiddag zowiezo weer overleg bij de da, hopelijk hebben ze ook iets waar meneer op gaat slapen s nachts. We slapen nu s nachts gemiddeld 3 uurtjes aan 1 stuk en dan mogen we spreken van een goede nacht.Marieke schreef:Nee is niet op recept, maar het is wel moeilijk te krijgen. Ik sla het altijd in via Anneke Schellingerhout, die stuurt het dan op met een factuurtje erbij.. Ik ben daar echt ontzettend over te spreken! Beide honden krijgen het, en zonder ook maar 1 bijwerking, terwijl Quincy altijd heel gevoelig is op de maag!Els schreef:Gaat aspitol plus op recept of kan ik dat ergens bestellen?Marieke schreef:En aspitol plus? Is ook groenlipmossel, alleen dan een specifieke, andere samenstelling als bijvoorbeeld van de tuinen. Schijnt ook beter, gerichter te werken..
Ik ga de tips van hier bespreken, bedankt dames.
Groetjes,
Els
Els