kreeg ik van de week nog het verwijt van mijn jongste: roef is wel een beetje saai geworden hoor na zijn castratie

nou! saai? hij is rustiger geworden...nee mam hij is saai!
en volgens mij heeft hij dat gehoord

ik ben al een paar dagen aan het snotteren en koorts en vandaag is het nog steeds het zelfde al is de koorts nu verhoging dus... we worden weer beter.
maar 1 blik naar buiten gaf me nu niet echt het gevoel van...laten we eens lekker een wandeling maken jongens!,eerder enkele reis naar mijn bed.

maar ja dan kijken er 4 van die reebruine oogjes je zooo verwachtingsvol aan he,en dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om niet te gaan met ze

dus winterjas aan en mijn waterdichte hickers en gaan met die banaan!
2 hele blije heren BlonT,regen? daar lachen we om. en ik loop naar het park in de hoop dat mijn vriendin er is met haar honden,gelukkig is ze net zo maf als ik en weer of geen weer we gaan.
ondertussen regent het wel een tikkie harder als daar net

we zien een dikke lindeboom die wel beschutting lijkt te bieden en aangezien het ineens hele badkuipen hoost ,zetten we het op een lopen.
tja en toen kreeg Roef het ineens op zijn heupen! terwijl ik niet al te elegant over een zeer drassig veld aan het rennen ben,vindt het monster in eens zijn MOJO terug en gaat de idioot uit hangen.ik brul nog: zachtjes roef!!!
maar het monster is terug...hij kijkt me aan met een blik waar van ik al denk..oh oh!

en hij denderd zo schuin voor me langs en ik struikel.
je ziet de beelden wel eens bij studio sport,zo`n slow motion van een keeper die duikt naar de bal.
een klein zweef momentje zeg maar en ik schuif zo een heel eind plat op mijn buik door de modder..ik denk nog....niet mijn gezicht.

laten we maar denken nu dat een modder masker goed voor je is

terwijl ik op mijn knieënen lig staan er 4 honden om me heen te springen...OEHHH dit is leuk!!

ik krijg nog wel even de bal van Roef toe gestopt...of ik de bal nog even wil gooien in de plomp.
nou ja, nu met een bak koffie en een warme douche en een draaiende wasmachine zie ik er ook wel een klein beetje de humor van in

echt ik was van top tot teen zwart