Kinderen blijven leuk

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Kinderen blijven leuk

Ongelezen bericht door Muiske »

Afgelopen zaterdag vierde mijn moeder haar verjaardag, dus met de hele family bij elkaar om feest te vieren. De hond mag dan zeker ook niet ontbreken. Mijn neefje van 1,5 vind Bob nog maar een groot gevaarte, erg interessant maar niet te dichtbij komen. (het vorige bezoek was het zelfs alleen maar janken als Bob in de buurt kwam) :D. Voor Bob hadden we een handdoek en een heerlijk kauwbot meegenomen. De handdoek werd zijn plaats en meneer heeft heerlijk liggen kauwen terwijl mijn neefje twee meter verder druk aan het spelen was.

Het leukste moment kwam nog toen mijn moeder mijn neefje 'oma' wou laten zeggen. Mijn zus wijst naar Bob en vraagt aan hem, wie is dat? Mees (neefje) wijst naar de hond en zegt hard: BOB! :lol: heeeerlijk.

Later op de middag kwam mijn broer ook nog langs met hun boomertje. Dat was een minder groot succes. Bob vond de Boomer erg interessant, maar de Boomer vond bob echt helemaal niets en begon flink te grommen en te blaffen. Bob bleef maar bezig om naar de Boomer te gaan, dus de bench maar uit de auto gepakt onder het mom van 'wie niet luisteren wil.....' In de bench kwam er een diepe zucht en ondanks alle drukte lag hij in no time te slapen.

Toen het weer tijd was om naar huis te gaan mocht Bob nog even afscheid nemen van iedereen. Mijn neefje zat ondertussen bij papa op de arm. Maar wat verbaasde mij nu, hij wilde naar beneden om Bob te aaien :verliefd1:. Die angst is dus ook weer overwonnen

Een uurtje geleden ging ik lekker wandelen met Bob. Wij lopen op de stoep en ik zie al een rits met basisschool kinderen aan komen. Bob gedroeg zich keurig en de kinderen konden zonder problemen ons passeren. Een paar handjes gingen al richting Bob en toen ze voorbij waren vroeg het achterste meisje aan mij of ze hem mocht aaien. Ach, dacht ik, hij deed het zo goed. dat verdient een beloning. Toen was het hek van de dam en dromden 20 kinderen zich om Bob heen.. Volgens mij dacht Bob dat hij in de hemel beland was. De juf kon alle kinderen weer meekrijgen om verder te lopen en Bob keek goed of hij niemand vergeten was om af te lebberen en liep daarna weer keurig mee.

Labradors en kinderen.. het blijft zo leuk. :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
doowey
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door doowey »

Een mooie belevenis van Bob, en jullie natuurlijk ook :)
you don't know what you got till is gone
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Haha geweldig :D
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Wat leuk :D
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
pebi