ik zag mezelf vandaag

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

ik zag mezelf vandaag

Ongelezen bericht door Wil enCo »

vanmiddag zijn Co en Ik en Ep lekker naar het bos gegaan.Weer of geen weer,gewoon gaan met die banaan!Sneeuwen zeg!

we lopen bij Landal Heihaas, en ik kom opeens een vrouw met een gele labrador tegen:altijd goed voor een praatje!

Het is een blonde vrouw,robuust type, spijkerbroek,wandellaarzen,niet bepaald verlegen

Labrador heet Rico en de vrouw ,sorry ,ben ik vergeten :( ze is wat ouder dan ik schat ik zo.

Ze is hier op vakantie, een midweek Putten.
Ze verteld dat ze weduwe is..
Ze had altijd een huis vol gezelligheid, altijd mensen over de vloer,ze heeft 1 zoon (net als ik) maar die woont in het buitenland ( :( mijn zoon wil ook emigreren) :(
Haar man was jarenlang ziek en 2 jaar geleden overleden.(mijn man is ook al jaren ziek :( en ik hoop echt dat we samen 85 worden ,maar reel is dat niet eigenlijk.

Maar ja zegt zij ,dat was toen en nu.. zijn Rico en ik lekker alleen op vakantie ,he Rico? roept ze naar de hond ,en hij springt liefdevol tegen haar op.Hij is dol op haar ,dat zie je zo!
Ik wens ze allebei een heel fijne vakantie !En we gaan ieder ons weg.

Ik kijk opeens achterom, en zie ze gaan.. en ik schiet opeens vol..
Dat stoere wijf met die gele labrador...
Oh lieve help, maar dat BEN IK! :(

wat een schrikbeeld! Ik straks samen met mn gele labrador (sorry voor de bruine en de zwarten) op vakantie.
Ik wil dat niet hoor!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Lieve Wil, ik hoop dat je nog jaren samen kunt zijn met je man. Geniet van iedere dag , leef in het heden en laat de toekomst gewoon op je afkomen, want veranderen kun je zelf toch niets. Mijn oma had een bordje aan de muur: Van het concert des Levens krijgt niemand een programma ( en dat is maar goed ook ):groteknuffel:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Hij kan zo op een tegeltje, maar toch:
´De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar dat nooit zal komen´ :wink:

Hanneke
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:groteknuffel:
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Ik hoop ook dat je nog heel veel jaren samen kunt zijn met je man!
En natuurlijk wil je niet alleen met je gele labrador op vakantie, maar ik bekijk het liever positief.
Mocht het mij overkomen dan zou ik wel graag zo'n stoer wijf willen zijn, die samen met haar (in mijn geval zwarte labrador) toch nog wat maakt van haar leven!
Ik vind het eigenlijk wel een heel mooi verhaal, natuurlijk niet voor jou dat je man al jaren ziek is en dat je enige zoon wil emigreren, maar het verhaal van dat stoere wijf en haar gele labrador.....
:groteknuffel:
Afbeelding

Bedankt Monika!
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Dank voor het medeleven.ik bedoelde het ook eigenlijk niet zo heel zwaarmoedig hoor, maar soms word je opeens op je plek gezet,en besef je opeens dat alles helemaal niet zo vanzelfsprekend is..

vandaag was het weer zo,n dag dat Co en ik juist blij waren er weer eens met zn tweetjes op uit te kunnen. Ep ,het weekend naar zn eigen huis ,de mannen weg, dus Co en ik lekker op pad. Nou ja ,half uurtje maar want het was veuls te koud vandaag! :koud: !
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

Tja een eye-opener. Hopelijk blijven jullie nog heel lang samen maar
als het ooit zover is akn een Lab je er uit trekken :mafkees:
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
Plaats reactie