Harry, lapstofliefhebber

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

Harry, lapstofliefhebber

Ongelezen bericht door Bobske »

Harry is al bijna 2 maanden benchloos. Eigenlijk op een soort van zijn eigen iniatief; zijn eigen bench werd toch echt te klein, dus kreeg hij een grotere, maar daar wil meneer absoluut niet in. Na 3 avonden slepen en smeken en lokken met lekkers, besloten we om eens te kijken hoe het dan ging buiten de bench. Nou, best goed dus! Dachten wij.

Aan het begin van de avond sloot manlief de gordijnen. Hij kijkt eens omhoog en zegt tegen me dat ik niet zo moet roppen als ik de gordijnen sluit, want de bevestigingsplaatjes van de gordijnroede hellen voorover. Ik rop nooit aan de gordijnen, zeg ik nog en dacht er verder niet meer over na.

Een half uurtje geleden nam ik Harry mee voor zijn laatste p+p. Harry heeft de gewoonte om te 'lopen' tijdens het poepen. Hij laat een heel keutelspoor achter en ik zat nog in mezelf te grappen over Hans en Grietje en de broodkruimels enzo, toen ik een wel heel erg bekende stof in de sneeuw lag liggen. Tussen zijn spoor van keutels. Wel ver***** :evil: .
En ja hoor...de zoom van de gordijnen aan de voorkant is foetsie. Harry heeft er zeker een centimeter of 4 vanaf gekauwd. Een verdere inspectie dan maar. Tafelpoten, stoelpoten, bank, poten van de tv-kast. Alles in orde. Sierkleed op de bank: Franjeloos. Handdoekje in de keuken? Zoomloos. Mouw van werktrui: heel subtiel beknabbeld. Hij heeft wat met stofjes, denk ik.
Misschien moet ie toch maar weer terug in de bench.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D :D :D knibbel knabbel knuistje wie knabbeld er aan mijn huisje ? :D :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:twisted: wel aardig dat hij zo heeft geknabbeld dat het niet meteen opvalt :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wees blij dat hij nog niet aan je behang begonnen is :D

Afbeelding

gevalletje: @#$%^&^%*&% HIDDE!!! :evil: ennugajeopmarktplaats.nl

die zit dus weer veilig in de bench! veilig voor mijn spullen...MAAR! zeker ook veilig voor Hidde.
even nu zonder geinen, het is echt levensgevaarlijk hoor als je hond dingen eet zoals stoffen ed. een darmafsluiting of afknelling van de darmen komt vaak voor en loopt vaak dodelijk af :(

ik zou dus ( mijn mening) je hond weer in de bench doen,het risico is gewoon erg groot.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Wat een tuig het dan zo subtiel doen dat je het niet gelijk ziet... Dat wordt toch weer in de bench ben ik bang :)
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Huub doet dit idd ook.
Mijn vader vind het heel zielig dat hij zonder kleedje in de bench zit maar ja dat is meneer zijn eigen schuld.
Hij lag heerlijk met een dekbedhoes maar ik vond idd ook vreemde dingen stroken stof in zijn drollen.
Dus Huub zit gewoon zonder kleedje nog heerlijk in de bench ook voor de rust van de poezen en mijn inboedel.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
becky0o01201
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door becky0o01201 »

tosca is nog erg jong en sloopt ook erg graag alles wat er in de bench lag als kleed maakte ze kapot.
Laatst dachten we nou we hebben nog een stuk tapijt over. we proberen het gewoon.
ik was aan het werk en mijn vriend had het mooi passend gemaakt en was boodschappen gaan doen en ik kwam 20 min later thuis.
Heel het tapijt naar de k***e hihi
Ze ligt nu weer zonder ondergrond in de bench elke dag een nieuw kleed word een dure hobby dus zolang mevrouw zich niet kan gedragen houden we het zo.
:D
irma
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door irma »

tja toch maar weer in de bench
Izzy geel Pearlcourt Izzy 28 december 2009
becky0o01201
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

hahah ja zie je vaak dat het even goed gaat en het oude patroon weer terug komt.
gelukkig gaan ze de bench ook als vertrouwensplek zien alleen misschien in jullie geval even niet omdat hij er echt niet meer in wilde.
ik hoop dat het toch weer gaat lukken in de bench doen
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

:D :D :D
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Ton
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Ton »

HiHI, wij missen alleen af een toe een sok of een t-shirt, dat ligt dan op de plaats van de hond. Bandido kaomt dat gewwon gappen van de badkamer terwijl je in ba zit, alsof dat gewoon de normaalste zaak van de wereld is :verliefd1: :D
Stoutte dingen..ja onze oude vloerbedekking in de woonkamer krijgt elke dag meer lusjes.... :confused:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Terug in de bench maar met meneertje Harry, want ik sluit mij bij Miranda aan, stof kan erg gevaarlijk zijn ivm een verstopping, dat wil je niet meemaken. Succes met het terug aanleren!
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Max heeft ook een voorliefde voor lusjes en etiketjes gehad. Gelukkig is hij tegenwoordig een stuk braver. Bob kan er ook wat van, heeft drie gaten in zijn benchplaid geknaagd :D
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
becky0o01201
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Gelukkig en hier klop ik bij af heeft tosca voorkeur voor stofjes en niet hele belangrijke spullen. Ze heeft nog geen meubels gehad thank god.
Het enige wat tot nu toe vervelend was zijn de tuinlampen die kan ze eraf draaien en zijn van glas en daar gaat ze mee gooien muts hihi gelukkig zijn ze sterk en is er nog geen 1 gebroken . En de hortensia's zijn er niet meer tot aan de grond gesnoeit in de winter niet erg maar in de zomer minder leuk :D
Ton
Snuffelneus
Snuffelneus

Glas van de tuinlampen

Ongelezen bericht door Ton »

becky0o01201 schreef: tuinlampen die kan ze eraf draaien en zijn van glas en daar gaat ze mee gooien
Dat is een van de grappigste dingen die ik las in tijden. :shock: :applaus:

Hond zou moeten solliciteren in Eindhoven bij de Philips...ach nee, dat komt allemaal uit China tegenwoordig :oops: Nou ik bedoel als lampenindraaier M/V.
Plaats reactie