Hij is pas 15 weken en 2 dagen oud. Is dat niet erg vroeg?
1e tandje kwijt
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

1e tandje kwijt
Nou ja, zie ik net dat Jackson zijn 1e tandje kwijt is. Aan de onderkant in het midden. Ik had al zo'n vermoeden en inderdaad. Ohhh.... Kleine mannen worden groot.
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

-
Gerdien
- Middelgrote hondenneus

-
aldidajo
- Snuffelneus

Yeahhhhh...... Hier vanmorgen ook een kies en een tandje gevonden van Barrel. Hij is al vijf mnd. maar was nog niet aan het wisselen.
Dit verklaart waarschijnlijk ook wel zijn geirriteerde gedrag van de laatste dagen (happerig, opstandig, etc..... Herkenbaar?).
Ik geef hem een stuk handdoek (heb ik in delen verknipt) wat even in de vriezer gelegen heeft en daar geniet hij zichtbaar van.
Verder de "gewone kluifjes" en doen we even geen trekspelletjes meer.
Inderdaad.... Kleine mannetjes worden groot
.
Dit verklaart waarschijnlijk ook wel zijn geirriteerde gedrag van de laatste dagen (happerig, opstandig, etc..... Herkenbaar?).
Ik geef hem een stuk handdoek (heb ik in delen verknipt) wat even in de vriezer gelegen heeft en daar geniet hij zichtbaar van.
Verder de "gewone kluifjes" en doen we even geen trekspelletjes meer.
Inderdaad.... Kleine mannetjes worden groot
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

Leuk om te lezen dat Tom ook zo snel was en Barrel dan pas weer later wisselt.
Ik merkte inderdaad aan Jackson dat hij veel meer begon te bijten op momenten dat ik buiten bijvoorbeeld een speeltje weggooide. Na een paar keer bleef hij dan zitten terwijl hij normaal veel langer blijft apporteren. Daar ben ik nu dus even mee opgehouden. We geven hem nu ook elke dag een appel uit de koelkast en de gebruikelijke kauwbotjes en oren (wordt hartelijk ontvangen
)
Er zitten al heel veel tandjes los maar er zijn er pas een paar kleintjes uit. Helaas heeft hij ze ingeslikt maar het tanden doosje staat al klaar. Haha.
Ik merkte inderdaad aan Jackson dat hij veel meer begon te bijten op momenten dat ik buiten bijvoorbeeld een speeltje weggooide. Na een paar keer bleef hij dan zitten terwijl hij normaal veel langer blijft apporteren. Daar ben ik nu dus even mee opgehouden. We geven hem nu ook elke dag een appel uit de koelkast en de gebruikelijke kauwbotjes en oren (wordt hartelijk ontvangen
Er zitten al heel veel tandjes los maar er zijn er pas een paar kleintjes uit. Helaas heeft hij ze ingeslikt maar het tanden doosje staat al klaar. Haha.
Groetjes Nicole en een
van Jackson!
Jackson 09-10-2012
Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

Inmiddels is Jackson alweer een aantal weken klaar met wisselen. De vondst: 2 snijtandjes, een aantal kiezen en twee hoektanden. De laatste tand viel eruit tijdens het spelen waar we bij waren.
De dierenarts zegt dat alles keurig recht staat dus dat is weer een goede stap in de richting naar volwassenheid. Nu nog de pubermaandjes door. Al gaat dat tot nu toe boven verwachting op wat kleine boevenstreekjes na. 
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Pom is ook druk bezig met wisselen. Alle snijtanden zijn eruit en zitten ook nieuwe, en nu komen er allerlei enorme kiezen door. Er zijn nog geen andere kiezen los geloof ik.. Maar jezus wat een grote gevallen zijn dat, die kiezen. Ik vind het bijna sneu
Ze komen ook allemaal tegelijk.. Pom is er verder niet zo van ondersteboven, ze is een beetje opstandig maar of dat door de kiezen komt weet ik niet.. maakt ook niet uit