Help!! Buddy heeft pijn!
-
- Grote hondenneus
Help!! Buddy heeft pijn!
Vorig jaar heeft hij dit ook een keer gehad, alsof zijn spieren verkrampen, toen zei de dierenarts dat het acute gewrichtspijnen waren. En mocht het nog een keer voorkomen dan mag ik tramadol geven. Buddy heeft erge atrose en krijgt hier dagelijks 1,5 carporal voor. Vanmorgen met lopen was hij al minder en uurtje later kon hij niet meer overend komen en erg smakken, pijn dus! 2 x 50mg tramadol gegeven, Werkte goed, zag dat hij meer ontspannen was, kwartiertje gewandeld, middag ging prima, begin van de avond werd hij weer wat onrustig, dus weer 2x 50mg gegeven. En nu piept hij, weer onrustig en kan weer niet lopen, mag ik hem meer geven? Wie heeft er ervaring? Moet ik naar de dierenarts nu? Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen
Op het etiketje staat 3 tot 4 x per dag, 2 tot 4 tabletten...

Groetjes Lisanne
-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus
Heb inderdaad om 21uur de dierenarts gebeld. En mocht er 1 bijgeven. Nu om de 8 uur 3x dgs 3 pillen. Het is het enige middel wat echt moet helpen, eventueel als het morgen weer slechter gaat, kan ze hem injecties geven. Hij voelt zich nu gelukkig alweer wat beter, kan ontspannen liggen en net klein rondje gelopen . Ligt nu heerlijk op zn kussen met fleecedeken over hem heen om de spieren beetje warm te houden. Vannacht ga ik er weer even uit om te kijk hoe het gaat. bedankt voor de reacties!! En hopen op morgen een betere dag!
Groetjes Lisanne
-
- Speurneus
Fijn dat het beter lijkt te gaan
Je weet dat ( mocht het nodig zijn) de spoedkliniek om de hoek is ? (Sloterdijk )

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus
Ja vannacht lag hij lekker te snurken en vanmorgen lag hij rustig op zn kussen en zeg; kom ga je mee, dus hij staat enthousiast op, maar kon weer geen stap doen, Pff tegenvaller. Dus pillen erin en uurtje later is me moeder met hem gaan lopen (ik moest werken). De ochtend verliep nogal moeizaam, maar s middags pakte hij zn knuffels weer, yeah goed teken! En vanavond lag meneer weer uitgebreid op de bank, daar kon hij gisteren zelf niet opkomen, dus beetje bij beetje gaat het weer beter. Ga morgen even met mn eigen dierenarts bellen en ook even vragen hoe ik het beste kan afbouwen.
@rimanime; thnx voor de tip!
Als het ik het niet had vertrouwd, had ik zeker naar een dierenarts gegaan, vond het ook beetje lastig welke dosis ik moest geven, maar gaar nu gelukkig goed!
@rimanime; thnx voor de tip!
Als het ik het niet had vertrouwd, had ik zeker naar een dierenarts gegaan, vond het ook beetje lastig welke dosis ik moest geven, maar gaar nu gelukkig goed!
Groetjes Lisanne
-
- Hele grote hondenneus