wat een ellende....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kristies
Speurneus
Speurneus

wat een ellende....

Ongelezen bericht door kristies »

vrouwtje en baasje hebben vakantie.. fijn zou je denken.. lekker veel thuis en tijd voor wandelingen. Nou had ik me even mooi vergist ! Er komt alleen maar ellende van...
Vrijdag begon het ... ze gingen de hoes van mijn kussen wassen :shock: weg lekkere-Chester-geur :cry:
Vervolgens ging mijn kussen de keuken in :confused: ipv voor het raam comfortabel tussen bank en tv in..
Toen kwam er een nieuw ding op de plaats van mijn kussen te liggen. Het schijnt dat ze het ook een hondenkussen noemen, nou... ik pas.. :koningin: Dat ding ruikt helemaal niet naar hond. Mooi dat ik daar dus niet op ga..
en toen kwam het ergste.... :evil: Ze hebben mijn bench gewoon opgevouwen en weg gezet... WEG GEZET... nou vraag ik je :? MIJN bench... :cry:

Arme ik ... al zeg ik het zelf..

Vandaag mocht ik lekker in de sneeuw rennen maar mooi dat dat het niet goed maakt, als ze denken dat ik zo makkelijk omkoopbaar ben hebben ze het mooi mis. :regels: BOOS ben ik.. !
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Arme Chester, wat heb je een hondenleven!!!
Bekijk het maar van de positieve kant, zonder bench heb je veel meer vrijheid, toch!!!!! En als je een paar keer heen en weer rolt op je nieuwe kussen zit je geurtje er zo weer aan hoor!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Aaaaah arme chester, gewoon je bench WEG GEZET. Hoe durven ze, zomaar je eigen huisje weggehaald.
Maaaaaaaaar zo'n hondenkussen is toch wel een heeeeeeeel mooi kado hoor. Probeer het toch maar eens even.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Karlien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Karlien »

Lieve Chester,

aan dat hondenkussen is niet veel te doen ...
Maar je bench die krijg je vast gauw terug als je een paar meubelstukken met je tanden bewerkt! 8)
Hoe meer dingen je sloopt of pikt des te sneller gaat dat ... :D
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

och chester, wat sneu ;) Je baasjes zijn denk ik aan de voorjaarsschoonmaak en opruiming begonnen :D Kom maar hierheen hoor!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Arme Chester, mijn baasjes hebben het ook een keer in hun hoofd gehaald om mijn bench weg te halen. Want ik heb toch een fijn kussen en een eigen bank. Ja dus, ik wil ook mijn bench die is fijn. Heb een week lopen vervelen en toen stond ie er weer :twisted: Misschien moet je dat ook proberen.
En inderdaad niks ergers dan een kussen dat "zo lekker fris ruikt" bah, buiten even lekker door iets rollen en dan op je nieuwe kussen gaan liggen dan is dat vieze "fris" zo weer weg :D
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Arme chester, hebben ze je bench weggepakt. Ik zou maar eens paar keer op het
nieuwe kussen gaan, ruikt hij zo weer naar jouw lekkere geur. Sterkte hoor :D
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Aidualc85
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aidualc85 »

Hihi leuk geschreven!
:blondpootje: Mika (Reagis Star Trooper) 17-01-2013
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

heel begrijpelijk dat je boos bent hoor Chester je hele leven staat op zijn kop :D :D :D
Afbeelding
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

Aaaaah.. arme chester. Als je het echt beu wordt dan mag je wel bij je 'neefje' in de bench hoor :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Karlien schreef:Lieve Chester,

aan dat hondenkussen is niet veel te doen ...
Maar je bench die krijg je vast gauw terug als je een paar meubelstukken met je tanden bewerkt! 8)
Hoe meer dingen je sloopt of pikt des te sneller gaat dat ... :D
:shock: :? :shock:

Hahahahaha.... lekker zeg! Dat is nog eens een goed antwoord aan Chester. :lol: Ik hoop voor het baasje en het vrouwtje dat hij dit niet te lezen krijgt. :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
kristies
Speurneus
Speurneus

hahaha... nou dat zou dan voor het eerst zijn dat meneer iets sloopt. Vooralsnog weigert hij structureel op zijn nieuwe kussen te gaan liggen.. gaat er zuchtend naast liggen. Kleine prins op de erwt..
Bobske
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Bobske »

Hey Chester! Harry hier..

Ik weet precies hoe je je voelt, man! Ook hier hebben ze gewoon maar even mijn kussen fris en fruitig gemaakt en mijn bench verwijderd. Nou jongen, dat hebben ze geweten!
Dat kussen hoef ik niet meer. Helemaal niet nu die poezebeesten dat kussen geclaimd hebben. ( Eigenlijk durf ik mijn kussen niet op te eisen, maar dat hou je voor je hoor!! ). En dus lag ik 's nachts op de bureaustoel. Die heeft van die machtige sabbelrandjes, zaaaaalig gewoon! Kan helemaal in trance raken door die zachte randjes. Dat er dan een lap stof los komt kan gebeuren. Denk ik maar zo.
De nieuwe bank lag ook geweldig. En die gordijnen he, heerlijk om ook aan te sabbelen! Nou, niet echt eigenlijk, maar wilde gewoon mijn bench weer terug. Oh en ga vooral aan kussens sabbelen en kauwen! Alle kussens. Ook de stoelkussens. En de kussens op de bank. En de kussens van de eetkamerstoelen. En als je durft ( ik niet ) de tafelpoten. Geheid dat je de bench weer terug krijgt. Echt!
kristies
Speurneus
Speurneus

@ Harry thanks voor de tips.. helaas zijn mijn baasje en vrouwtje niet zo kussenachtig, dus er liggen alleen kussens in de bank en daar mag ik niet op... en durf ik ook niet hoor :oops: de stoelpoten zijn van metaal daar zet ik mijn poezelige tandjes niet in...
Ben nu demonstratief op hun kleed aan het liggen gewoon omdat het kan en eigenlijk ook mag, maar goed..

Weet je eigenlijk ben ik veeeeeeeels te braaf.... ik moet in opstand komen ! Alle tips zijn welkom
Plaats reactie