Ringtraining LKN & NLV
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
Ringtraining LKN & NLV
Voorafgaand aan de show van zowel de Labrador Kring Nederland als de Nederlandse Labrador Vereniging wordt er op verschillende plekken ringtraining georganiseerd. De LKN doet dit door het land heen (zie hier voor meer info) en de NLV op 1 lokatie, namelijk in Avenhorn op 14 april (in het stuk staat 19 juni maar dat is na de KCM dus dat lijkt me van vorig jaar).
Gaat er iemand heen? Ik ga op 21 april in Ulvenhout, ben heel benieuwd! lijkt me wel leuk!
Gaat er iemand heen? Ik ga op 21 april in Ulvenhout, ben heel benieuwd! lijkt me wel leuk!
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Bij de NLV kan je ook inschrijven als je geen lid bent, alleen gaan leden voor op niet leden. Ik denk dat je bij de LKN ook gewoon kan inschrijven als je geen lid bent.roef schreef:moet je lid zijn om mee te doen?
nagele is 2 x struikelen voor me en het lijkt me erg leuk om eens te zien hoe Hidde het doet.
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
- Jayben
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

nou dan ga ik er een mailtje aan wagen.Netty schreef:Bij de NLV kan je ook inschrijven als je geen lid bent, alleen gaan leden voor op niet leden. Ik denk dat je bij de LKN ook gewoon kan inschrijven als je geen lid bent.roef schreef:moet je lid zijn om mee te doen?
nagele is 2 x struikelen voor me en het lijkt me erg leuk om eens te zien hoe Hidde het doet.
wat zou ik mee moeten nemen?
*showlijntje?
*gevoel voor humor?
*beloninkjes?
absolute novice op showgebied hoor
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ik ben net begonnen met ringtraining maar gebruik nu nog gewoon jachtlijn. Die showlijntjes snijden zo in je handen vind ik! En idd een zak vol beloningen haha, ik heb gewoon iets gepakt wat ik normaal niet gebruik (blokjes kaas in mijn geval). Gevoel voor humor heb ik altijd bij hahaharoef schreef:nou dan ga ik er een mailtje aan wagen.Netty schreef:Bij de NLV kan je ook inschrijven als je geen lid bent, alleen gaan leden voor op niet leden. Ik denk dat je bij de LKN ook gewoon kan inschrijven als je geen lid bent.roef schreef:moet je lid zijn om mee te doen?
*showlijntje?
*gevoel voor humor?
*beloninkjes?
absolute novice op showgebied hoor
-
rimanime
- Speurneus

Hondroef schreef:nou dan ga ik er een mailtje aan wagen.Netty schreef:Bij de NLV kan je ook inschrijven als je geen lid bent, alleen gaan leden voor op niet leden. Ik denk dat je bij de LKN ook gewoon kan inschrijven als je geen lid bent.roef schreef:moet je lid zijn om mee te doen?
*showlijntje?
*gevoel voor humor?
*beloninkjes?

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Debora
- Speurneus

- Contacteer:
De kleur van de hond = kleur showlijntje.roef schreef:ik heb nog wel een jachtlijntje,kan dat ook?toscak schreef:Ik zou meteen showlijntje omdoen, Bob weet showlijntje = showen
en zo nee,waar haal ik showlijntjes en waar moet ik dan opletten?
Veel plezier! Ik heb genoten van de ringtraining, een hond goed voorbrengen is een kunst.