Ik heb lange tijd niks actiefs op t forum gedaan en ben toen ook als gebruiker verwijderd. Toen ik Guus kreeg was ik wel erg actief. Heb veel aan dit forum gehad.

Guus is inmiddels op een paar dagen na 3 jaar en echt mijn maatje door dik en dun. In die drie jaar hebben we samen veel meegemaakt en ik heb me ongelofelijk gehecht aan mijn bruine monster.
Maar nu.. Mijn vriend en ik zitten nu in Texas want hij heeft daar een expatopdracht. Ik heb besloten met hem mee te gaan en zit er nu een paar weken. Guus is goed opgevangen thuis bij een bekende die zelf ook honden (en een uitlaatservice

Maar als ik over twee weken thuis kom, wil ik Guus zijn reis hierheen gaan voorbereiden.
Helaas kom ik op internet niet zo ver. Ja, Guus heeft entingen nodig en een gezondheidsverklaring en paspoort.
Een reisbench (is die van zooplus 'vari' goed?!)
Maar verder weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen.
Heeft er iemand ervaring met het vliegen met je hond?
Ik ben benieuwd naar de totaalprijs. Niet dat ik Guus thuis achterlaat als het te duur is, maar het is wel prettig als je het van tevoren weet

Ik kan natuurlijk KLM gewoon een mail sturen, maar het lijkt me ook fijn om uit ervaring wat te horen