Ik was het zat, heb een andere DA gebeld, afspraak gemaakt. Ze schrok het zag er van binnen vreselijk uit, beide oren en ja....
Amy had oormijt! Ik heb om een kweek gevraagd, ik was haar voor ze wilde het al voorstellen. Amy werd behandeld tegen de mijt en de kweek afwachten... 3dgn later de uitslag 6 verschillende bacteriën en gisten. Meteen uitgebreide oogdruppels en na 2 wkn controle en dan ook Bommel mee om te laten checken want de ontsteking zou ook bij hem kunnen zitten.
2 dgn na de uitslag bleek er ook nog een pseudomonas gekweekt!
Controle 2 wkn later iets verbetering, Bommel gelukkig niets ( en ik hoefde voor hem ook niets te betalen
Inmiddels bijna 2 mnd verder om de 2 wkn voor controle, maar dat heb ik er voor over hoor, de laatste keer bijna alles weg en raad eens ik hoefde niets te betalen
Deze DA heeft hart voor dieren en zorgt dat je je hand op de knip kan houden, kom je met 2 honden te gelijk betaal je voor 1 een heel consult en voor de andere een half consult. Het controle consult is geen volledig consult en ik hoef niet eens iedere keer te betalen...ze zijn er dus wel..echte dierenartsen