Bruine pup van bijna 5 jaar
-
rimanime
- Speurneus

Bruine pup van bijna 5 jaar
Zaterdag 31 maart j.l hebben wij deze jongen opgehaald. Deze bruine intacte jongen luistert naar de naam : Cooper en heeft inmiddels ons hart verovert en stiekem ook die van Lola . Wij stonden open voor een pup, maar ook voor een herplaatser. Ik had al contact met twee fokkers en bij de eerste zouden wij a.s zaterdag kennis gaan maken maar toen zag ik de advertentie van deze jongen
en zo hebben wij een pup van bijna 5 jaar. Hij leert snel en wil dit ook graag. Helaas is Cooper nog geen waterrat, maar daar wordt aan gewerkt
Helaas ook minder goed nieuws. Al vrij snel ontdekte ik een bultje op Cooper zijn borst en bij nadere inspectie nog een paar kleintjes. Dinsdag na de paas zat ik met hem bij de da en zijn de bultjes aangeprikt en voor nader onderzoek opgestuurd. De uitslag is; laag maligne sarcoom. Gister is Cooper geopereerd en is de tumor/weefsel opgestuurd om de zien waar de oorsprong ligt. I.o.l. Met de vorige eigenaar hebben we besloten om Cooper te houden. Alles is netjes afgehandeld met zijn vorige eigenaar. Nu moet hij snel genezen en laten we hopen dat hij daarna nog lang gezond bij ons mag blijven. Overigens heeft hij de eerste vis sessie met Lola en de baas achter de rug. Dat was allemaal prachtig. Hij was enorm onder de indruk van de bak met voer, de nieuwe hengel van mijn schoonvader
en natuurlijk dat gekke ding wat aan de andere kant van de lijn hing .......we genieten weer van twee honden om ons heen
Foto volgt spoedig.....

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Lotte
- Kleine hondenneus

-
Dirk
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer: