Zo heeft ze wel al een tijdje (ongeveer half jaar) de neiging, dat als we rond etenstijd een rondje met alleen Terra hebben gelopen en we komen weer binnen, dat Danouk Terra lijkt te corrigeren. Zodra Terra de woonkamer binnenkomt, dan snauwt Danouk richting Terra. Dit bleef beperkt tot gewoon een korte mopper-snauw met een por en ze lijkt dan Terra tegen te willen houden richting keuken.
Maar gisteren was het iets heftiger. Geen wonden oid

Wij vragen ons af wat dit nu is en hoe we hier mee om moeten gaan. Gisteren was ik boven toen het gebeurde en hoorde het "gedoe". Martin heeft Danouk toen wel gecorrigeerd en naar haar mand gestuurd. Dametje is dan altijd flink onder de indruk.. Terra reageert er overigens verder totaal niet op.
Normaal gesproken mag Danouk van mij op een kleine manier zeg maar wel "corrigeren", maar zo heftig vind ik niet nodig. Dan wil ik toch Danouk daarin laten weten dat dit niet gewenst is..
Iemand enig idee? Zou het een rol kunnen spelen dat Danouk aanvoelt dat Terra zwakker aan het worden is? En moeten wij Terra daar wel tegen in bescherming nemen?