Is het normaal?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Is het normaal?

Ongelezen bericht door Kelsey en Lenka »

We zijn al een eindje op zoek naar een bruine lab en eind mei botste ik op het perfecte nestje. Er was nog 1 teefje beschikbaar en ik had een heel aangenaam gesprek met de eigenaar. Ze stuurde me nog een vragenlijst die ik onmiddellijk heb ingevuld en teruggestuurd. Na een weekje stuurde ze me foto's. 3 dagen erna opnieuw. Ik heb gereageerd op de foto's en ook al eens gevraagd om eens een afspraak te maken. Op die mails kreeg ik nooit reactie, dus ben ik terug beginnen bellen. Maar ik kreeg nooit gehoor. Ik bel echt op verschillende tijden. Het is bijna niet mogelijk om al die gesprekken te missen. Maar ik kan ze dus niet meer bereiken. De pups zijn nu 3 weken en 2 dagen en ik zou ze zo graag eens zien. Of op zijn minst horen dat het goed gaat en een afspraak maken om eens te gaan kijken.
Ben ik nu te ongeduldig en is het normaal dat je een kweker zo moeilijk kan bereiken? Of moet ik wanhopen? :cry:
Zomaar eens langsgaan is moeilijk, want het ligt op minstens 1.5u van ons huis.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat zo in mij opkomt als ik dit lees is dat het teefje aan iemand anders vergeven is of dat haar iets is overkomen? De telefoon missen kan nog, maar de mail moet je toch een keer zien lijkt mij, en zo druk is het in de 1e weken ook niet met een nestje. Hoe lang ben je aan het bellen/mailen dan zonder antwoord te krijgen? Raar verhaal als je eerst leuk contact hebt :?
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

ja hé... Nu was het wel het kleinste pupje uit het nest en ondanks dat het het aan 2 weken nog goed deed, kan het wel zijn dat er iets is, maar dan laat je dat toch weten aan de persoon die ervoor in aanmerking kwam. Ik word gek van die onzekerheid. Het is nu 8 dagen volledige stilte.
En als alles wel nog goed is en ze heeft plots besloten dat er iemand is komen opdagen die zij betere baasjes vindt, dan laat je dat toch weten???
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Ik vind het wel een beetje raar. Als er iets gebeurd is, konden ze dat even laten weten.
Ik zou nog even wachten (j weet immers de rede niet) en anders afhaken :(
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Vbraam
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Vbraam »

Ik zou het even afwachten, het klinkt misschien niet goed maar het kan ook zijn dat er prive ( buiten de hond om) wat aan de hand is..?
:bruinpootje: Gio (Fugo v. Le JeanJardin) 16-5-2013
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

we zien wel

Ik vind het een spijtige zaak. Was al zo verlekkerd op dat beestje :verliefd1:. Maar ik heb er geen goede hoop op dat ik ze nog kan bereiken of dat zij terug contact opneemt. Ik ben al eens wat verder gaan neuzen en ik heb contact gehad met iemand waarvan haar hond net gedekt werd. Ze laat me volgende maand weten of ze zwanger is. Zo ja dan zijn de pups voor half augustus. Ik sta op de wachtlijst, dus hopelijk hebben we deze keer meer geluk!
En moest ze toch terug opduiken en het pupje het nog steeds goed maakt, dan kan ik me nog altijd van die wachtlijst laten schrappen.
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

hoe het nu is...

Ondertussen had ik terug contact gehad. Bleek dat er een defect aan haar telefoon was, waardoor hij niet bij haar rinkelde en ze dus ook niet bereikbaar was op haar vast toestel. Dit had ze maar in de gaten het moment dat ze mijn mail las. En die checkt ze niet zo vaak.

Maar vanmorgen kreeg ik een mail dat het pupje vannacht gestorven is :cry: Haar lage geboortegewicht had dan toch een reden, ook al leek ze kerngezond.

Ik ben eigenlijk wel aangedaan, ook al heb ik het beestje nog nooit ontmoet... De foto's die we kregen deed ons al zo naar haar verlangen. :cry:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Wat verdrietig :(
dolder

Ongelezen bericht door dolder »

:cry: zeker triest ,als je hoopt weer een pupje in de armen te sluiten, en als ze dan toch komt te overlijden! :
Anita74
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anita74 »

Wat triest zeg. Je verheugd je toch op zo'n kleine dreutel en dan is dit heel sneu. Ik hoop dat er snel een nieuwe kans op een kleine bruin puppie komt.
Shuka ♂ 12 juli 2000 - 29 januari 2013
Taico ♂ 21 februari 2013
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

nieuwe pup

Anita74 schreef:Wat triest zeg. Je verheugd je toch op zo'n kleine dreutel en dan is dit heel sneu. Ik hoop dat er snel een nieuwe kans op een kleine bruin puppie komt.
Over 2 weken weet ik of er een hond zwanger is. (Op die plaats waar ik contact had gehad toen ik geen contact meer kreeg met de eigenaar van Magic) Als alles goed gaat, zullen we waarschijnlijk daar een pupje 'nemen'. Indien niet zullen we waarschijnlijk wachten tot de kweekster van Magic weer een nestje pups heeft. Ze zou graag eentje plannen met één van haar andere honden ergens volgend jaar. Het voelde daar zo goed en uit de mails die ik nu van haar kreeg, bevestigt alleen maar wat ik al dacht. Het is een schat van een vrouw die zielsveel om haar honden en de pups geeft!
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Hopelijk heb je dit keer meer geluk. Je zult vast een leuk pupje gaan vinden, er zijn fokkers genoeg.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
Plaats reactie