Hallo forumleden,
Na vorige week een kop staart aanrijding te hebben gehad (gelukkig zonder hond) hebben we besloten een goede autobench te kopen voor onze kleine Noa (field type ong. 20 kg). Ik zit te twijfelen tussen de Variocage ( kun je in diepte verstellen) van ong € 450 en G-line eagel m of condor s ong € 400 (degelijk Zwitsers spul). Heeft iemand ervaring met deze benches? En moet je ze met banden bevestigen?
Welke autobench
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

Geen ervaring met die twee, hier zitten de honden meestal op de achterbank in een harnas.
Ivm autobench: neem een bench die je nog in andere auto's ook kunt gebruiken, en let erop dat je aan twee kanten een deurtje hebt. Bij zware kop/staart botsing krijg je meestal je kofferbak niet meer open
Ivm autobench: neem een bench die je nog in andere auto's ook kunt gebruiken, en let erop dat je aan twee kanten een deurtje hebt. Bij zware kop/staart botsing krijg je meestal je kofferbak niet meer open
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
-
speurneus carola
- Speurneus

ik zou een varikennel nemen die gaan jaaaaaarren mee en is een goede investering, blijven ook gebruikt en met gebruikschade nog geld waard ook
varibox kan je als je via de achterklep er niet meer bij kan gewoon de zijkanten losklikken of losschroeven en kan je de hond er zo uit halen, dat er geen zijdeurtje in zit is geen ramp
metalen benches worden door de zon verwarmd, ook de vloerplaat ze rammelen en zijn voor mij minder bruikbaar daarom
varibox kan je als je via de achterklep er niet meer bij kan gewoon de zijkanten losklikken of losschroeven en kan je de hond er zo uit halen, dat er geen zijdeurtje in zit is geen ramp
metalen benches worden door de zon verwarmd, ook de vloerplaat ze rammelen en zijn voor mij minder bruikbaar daarom
al me kinders uitgevlogen
-
Binno
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:

Wood Fen Moos °23-03-2013