Dit omdat ik stiekum al vooruit aan het denken ben. Over 1,5 jaar word mijn dochter namelijk 4 jaar en gaat ook zij naar school toe. Voor mij lijkt dit de perfecte periode om een pupje in huis te verwelkomen, aangezien ik dan alle tijd van de wereld heb om met haar bezig te kunnen zijn.
Nu zullen jullie misschien wel denken 'waar maak je je nu al druk om?', maar ik vraag dit omdat manlief twijfelt òf dat ook een goede periode is voor een pup, of dat we beter kunnen wachten totdat de kinderen 8 en 10 jaar zijn ofzo... (wat dus nog 5 jaar gaat duren!)
Inmiddels is Lizzy alweer bijna 3 maanden geleden overleden en ik mis haar nog iedere dag. Als ik mensen met hun hond buiten zie wandelen ben ik gewoon een soort van 'jaloers', omdat ik ook mijn maatje bij me wil hebben... Verstandelijk weet ik gelukkig ook dat het nu niet handig is om op zoek te gaan naar een pup, maar het lijkt mij dat als beide kindjes op school zitten en ik overdag thuis ben, dat dat wel moet kunnen toch?
a.s. donderdag krijgen wij een brits korthaar kitten in huis, dolgelukkig ben ik daarmee en ik kijk er ook echt naar uit! Maar na mijn leven lang honden om me heen gehad te hebben, voelt ons huis toch wel erg leeg nu en denk ik niet dat ik dit gevoel nog eens 5 jaar lang kan volhouden omdat 'de kinderen dan wel groot genoeg zijn voor een pup' .
Ik hoop dus op jullie reacties! (het liefst positief