Gister op de terug weg wou ik toch wel een naam hebben voor het kereltje. Maar ik wou er ook iets in verwerkt hebben van mijn overleden hondje Sasja. Aangezien zij 12 jaar mijn maatje is geweest. En mijn vriendinnetje was in de goede maar ook slechte tijden. Haar naam betekent de Beschermer. En dat klopt ook. Ze was er altijd voor mij.
Dus ik op mijn mobiel op zoek naar namen die ook de betekenis Beschermer hebben. Heb veel namen gezien. Maar toch kwam ik telkens op de naam Blaz uit. Wat onwrikbaar beschermer betekent.
Dus ons kereltje gaat Blaz heten. Spreek je uit als Blaze. De grote leegte die gevuld was in mijn hart door het overlijden van Sasja ( 2 april) en Boepie (3 juni) word nu weer langzaam gevuld.
Maar nu genoeg getypt hier de foto's van mijn prachtige kereltje. Het is nu al een klein onhandig clowntje. Ze zeggen dat je nooit honden mag vergelijken. Maar Sasja was ook nooit echt handig en was ook de clown van het stel. Dus heb het gevoel dat Sasja vanaf een wolkje ons heeft geholpen met het kiezen.
1

2

3

4

5

6

7

Groetjes, Michelle