Voor en nadelen verzekering
-
michelle1301
- Kleine hondenneus

Voor en nadelen verzekering
Hallo,
ik zit er nog al over te twijfelen om een verzekering af te sluiten voor Blaz. Hopelijk blijft hij gewoon gezond tot zijn dood. Maar dat weet je nooit van te voren. Daarnaast heb ik een behoorlijk spaarpotje. Maar misschien moet ik die straks ook gedeeltelijk gebruiken voor mijn studie.
Elke maand geld opzij leggen is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Want al gauw word dat een keer vergeten.
Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wil Blaz wel bij proteq verzekeringen. Gewoon de basis is toch voldoende?
Groetjes, Michelle.
ik zit er nog al over te twijfelen om een verzekering af te sluiten voor Blaz. Hopelijk blijft hij gewoon gezond tot zijn dood. Maar dat weet je nooit van te voren. Daarnaast heb ik een behoorlijk spaarpotje. Maar misschien moet ik die straks ook gedeeltelijk gebruiken voor mijn studie.
Elke maand geld opzij leggen is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Want al gauw word dat een keer vergeten.
Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wil Blaz wel bij proteq verzekeringen. Gewoon de basis is toch voldoende?
Groetjes, Michelle.
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

Met een verzekering kun je je hond altijd laten helpen als het nodig is (uitgezonderd datgene wat niet verzekerd is, gewrichten). Ik vind dat wel een geruststellende gedachte. Daarom is Keo verzekerd, bij petplan.
Nadeel is dat je je verzekeringsgeld er niet altijd uithaalt... 1 jaar hebben wij het er wel uitgehaald, na veel oorontstekingen, allergische reactie en darmklachten. De andere jaren niet. Dit jaar moet nog blijken, we zijn al een eind op weg door een wondje aan zijn poot. Als je de dierenarts nodig hebt kost het altijd veel geld
Nadeel is dat je je verzekeringsgeld er niet altijd uithaalt... 1 jaar hebben wij het er wel uitgehaald, na veel oorontstekingen, allergische reactie en darmklachten. De andere jaren niet. Dit jaar moet nog blijken, we zijn al een eind op weg door een wondje aan zijn poot. Als je de dierenarts nodig hebt kost het altijd veel geld
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Gewrichten zijn bij Proteq basis dus wel verzekerdesmoezie schreef:Met een verzekering kun je je hond altijd laten helpen als het nodig is (uitgezonderd datgene wat niet verzekerd is, gewrichten). Ik vind dat wel een geruststellende gedachte. Daarom is Keo verzekerd, bij petplan.
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
michelle1301
- Kleine hondenneus

Wou al zeggen HD en ED zijn er ook bij inbegrepen. Daardoor wou ik ook voor deze verzekering gaan. Je hoopt natuurlijk dat er niks gebeurd. Maar dat weet je helaas van te voren niet
Maar voor onszelf betalen we ook elke maand premie. En dat haal ik er elk jaar wel uit
Ga vanavond nog even goed overleggen. Maar de basis + aanvullende dekking is dus gewoon prima?
Maar voor onszelf betalen we ook elke maand premie. En dat haal ik er elk jaar wel uit
Ga vanavond nog even goed overleggen. Maar de basis + aanvullende dekking is dus gewoon prima?
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Als het om een pup gaat, kan je ook nog overwegen om het de eerste jaren wel te doen en daarna, mocht de hond nooit wat mankeren, op te zeggen. Bedenk ook dat als je later pas een verzekering wilt nemen, alles wat de hond dan mankeert, wordt uitgesloten. Doe je hem als kleine pup meteen in de verzekering, dan heb je nog geen uitsluitingen.
Hanneke
Hanneke
-
michelle1301
- Kleine hondenneus

Ja daar heb je gelijk in. Denk toch dat ik er dan voor ga. Liever elke maand 30 euro betalen dan in een x een enorm bedrag.Laboriginals schreef:Als het om een pup gaat, kan je ook nog overwegen om het de eerste jaren wel te doen en daarna, mocht de hond nooit wat mankeren, op te zeggen. Bedenk ook dat als je later pas een verzekering wilt nemen, alles wat de hond dan mankeert, wordt uitgesloten. Doe je hem als kleine pup meteen in de verzekering, dan heb je nog geen uitsluitingen.
Hanneke
-
roelien
Ik heb mijn hond ook verzekerd, heb een kleine beurs en ben liever elke maand wat kwijt dan dat ik straks geen goede zorg zou kunnen betalen.
Kijk wel even goed de voorwaarden na, ik heb gehoord dat proteq ook weer gaat beknibbelen op wat er vergoed word.
Ik ben nu bij proteq, vorige hond petplan, maar die hebben het teveel uitgekleed
Kijk wel even goed de voorwaarden na, ik heb gehoord dat proteq ook weer gaat beknibbelen op wat er vergoed word.
Ik ben nu bij proteq, vorige hond petplan, maar die hebben het teveel uitgekleed
-
michelle1301
- Kleine hondenneus

-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
-kim-
- Speurneus

Hier word de volgende pup bij proteq verzekerd idd vanwege de HD en ED dekking. Als ze gezond blijkt te zijn, beëindig ik de verzekering ook weer.
Had de jongens eerst verzekerd bij Petplan, maar de premie ging maar omhoog en de vergoedingen werden steeds lager, dus die heb ik niet meer verzekerd.
Had de jongens eerst verzekerd bij Petplan, maar de premie ging maar omhoog en de vergoedingen werden steeds lager, dus die heb ik niet meer verzekerd.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
roelien
Bij de nieuwste voorwaarden op de site.michelle1301 schreef:Waar zou ik dat kunnen vinden? Proteq is wel enigste die hd en ed vergoed.
Je sluit het onder de huidige voorwaarden af, dan telt dit een jaar, als er dan in de tussentijd veranderd dan gaat dat pas na dat jaar in en krijg je ook de kans om op te zeggen.
-
Muiske
- Grote hondenneus

hier een verzekering bij proteq. We hadden hem lopen voor 1 jaar maar nu met bob zijn allergie zullen we de verzekering aanhouden. Alle kosten worden vergoed. En het is een geruststellende gedachte dat grote operaties e.d. gewoon vergoed worden.