Wie kan me helpen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Toby
Snuffelneus
Snuffelneus

Wie kan me helpen

Ongelezen bericht door Toby »

Toby heeft sinds een paar dagen geen zin meer in eten. Wij hebben hier verder niets achter gezocht met dit warme weer.

Totdat ik gisteren aan het stofzuigen was en zag dat Toby de hele tijd met zijn poot in zijn nek aan het krassen was. Stofzuiger uitgezet en Toby nagekeken.

Hij heeft in zijn nek een hele grote harde schijf (waarschijnlijk van een teek / horzel of een ander insect ) Aangezien dat dit waarschijnlijk jeukt gaat hij hier aan krabben. Wij hebben vanavond een afspraak bij de DA maar weet iemand misschien wat dit is of welk insect zo'n schijf veroorzaakt.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Cissy »

Sterkte , ik zou het zo niet weten ,, hoop dat hij snel opknapt ...
each day is a gift
NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

Geen idee maar heel veel sterkte!
Groetjes Nicole en een :zwartpootje: van Jackson!

:zwartpootje: Jackson 09-10-2012
:blondpootje: Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

ik heb ook geen idee. Gelukkig kan je vandaag bij de DA terecht. Sterkte.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

is ie pas geent? daar komen dat soort dingen ook vandaag, onderhuidse ontsteking van de naald/entstof bv
al me kinders uitgevlogen
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ik moest ook gelijk aan een enting denken .... Te vaak gehoord dat er honden enorme schijven krijgen en zelfs ziek van worden

Sterkte, hoop dat de DA er snel achter komt wat het is
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Saskialappie

Ongelezen bericht door Saskialappie »

Het is ook weer tijd voor grasarens. Kan het dat zijn?
ArjanK
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door ArjanK »

Horzel steek lijkt mij wel een mogelijkheid, heb zelf ook een keer een steek gehad van die zo'n ellendig beest en daar kwam toen ook een schijf door. Weet even niet meer hoe we dit toen hebben weggekregen.
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Hoe is het nu met Toby?
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
Toby
Snuffelneus
Snuffelneus

Toby is vandaag voor de tweede keer bij de da geweest. Vrijdag heeft de da geconstanteerd dat hij hotspot heeft en tegen een oorontsteking aanzat. H ier heeft hij zalf en druppels voor gekregen. Vandaag zijn we terug gegaan omdat hij niet wil slapen en blijft hijgen. Hij heeft een morfinespuit gekregen, zodat hij een beetje slaapt. Hij blijft echter hijgen en heel onrustig...maak me heel erg druk over wat het kan zijn. Da heeft hem helemaal nagekeken en zei dat ze niets kon ontdekken..hart en longen waren goed en hij had geen koorts. Nu las ik net op internet dat het ook iets met de slokdarm kan zijn en dat meestal niet uit een onderzoek naar voren komt.....ik wil heel graag dat het weer goed komt met toby.....kan iemand mij vertellen waar ik aan moet denken
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Arme Toby... Een hotspot en een oorontsteking kunnen erg vervelend zijn. Hoe zagen de hotspot en zijn oortjes er nu uit, ging dat wel al beter? Tis zo moeilijk te zeggen vanachter een computer. Maar als je het niet vertrouwd liever een keertje te veel naar de da dan te weinig. Sterkte en hopelijk knapt Toby snel weer op.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Toby
Snuffelneus
Snuffelneus

sharon66057 schreef:Arme Toby... Een hotspot en een oorontsteking kunnen erg vervelend zijn. Hoe zagen de hotspot en zijn oortjes er nu uit, ging dat wel al beter? Tis zo moeilijk te zeggen vanachter een computer. Maar als je het niet vertrouwd liever een keertje te veel naar de da dan te weinig. Sterkte en hopelijk knapt Toby snel weer op.
Ja de hotspot zag er goed uit...de oren moest ik blijven druppelen..... hij is nu door de morfinespuit in slaapgevallen en ademt weer een beetje rustiger....blijft wel onrustig (in slaap met pootjes trekken )
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Toby schreef:
sharon66057 schreef:Arme Toby... Een hotspot en een oorontsteking kunnen erg vervelend zijn. Hoe zagen de hotspot en zijn oortjes er nu uit, ging dat wel al beter? Tis zo moeilijk te zeggen vanachter een computer. Maar als je het niet vertrouwd liever een keertje te veel naar de da dan te weinig. Sterkte en hopelijk knapt Toby snel weer op.
Ja de hotspot zag er goed uit...de oren moest ik blijven druppelen..... hij is nu door de morfinespuit in slaapgevallen en ademt weer een beetje rustiger....blijft wel onrustig (in slaap met pootjes trekken )
Sneu zeg... Goed in de gaten houden en zodra je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor. Misschien is het een combinatie van niet lekker voelen en de warmte? Nogmaals sterkte en een knuffel voor Toby!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie