Ingebouwde gps?

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Roos

Ingebouwde gps?

Ongelezen bericht door Roos »

Volgens mij heeft vooral Sam dat. Als we in Leeuwarden uit het centrum komen en dan bij een grote kruising rechtsaf gaan staat meneer ineens naast me, want dan gaan we richting bos :D En dan een eind van te voren gaan piepen en als we voorbij het bos zijn gewoon weer gaan slapen :confused:
Zo ook als we bijna bij mijn vriend zijn, komt hij ook lawaai maken tot we er zijn. Zijn we ongeveer twee/drie km voor Lauwersoog gaat ie ook altijd herrie schoppen.

Het lijkt mij dat het voor hen allemaal op elkaar moet lijken, maar dat is schijnbaar niet zo. Hebben meer honden dat?
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Flits heeft dat niet, heb even diep zitten denken, maar kan geen voorbeelden noemen waarbij hij z'n ingebouwde gps toonde.
Maar Flits is heel erg "cool". Als ik thuis zeg: ga je mee? Dan loopt ie rustig mee, maar hij zal nooit gek worden omdat we samen op stap gaan ofzo.
Hij is heus wel blij etc. maar wordt nooit hyper/druk als we ergens naar toe gaan of er bijna zijn of wat dan ook.
Dat heeft ie eigenlijk met alles.
Maar ben benieuwd naar de reacties van de rest, of ze vanuit de auto ook een idee kunnen hebben waar ze zijn en ook echt dingen kunnen herkennen.
Roos

Sam is niet zo cool, die kan zich nogal eens wat opwinden over een aantal zaken :lol:

Maar ik ben ook erg benieuwd Lucie of dit herkenbaar is.
-kim-
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door -kim- »

Ja herkenbaar, Bear doet het ook, als we richting bekende wandelplekken rijden gaat hij eerst staan en kwispelen en als we er echt bijna zijn, dan gaat hij piepen, als de auto stilstaat krijg ik een concert :lol:

Waaraan hij het herkend heb ik soms geen idee, bij een wandelplek moet ik een brug over en bij een andere een weg met stenen, maar bij de andere plekken weet ik niet wat hij herkend.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Hier een BoBo, hoe dichterbij de bestemming hoe meer geluid.
Roos

Hier ook Monika :D
Heel irritant volgens zoon en vriend maar ik ga altijd meedoen met hem, daar krijgt hij van die lieve scheve huh?koppies van :verliefd1:
Concieta
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Concieta »

Max heeft het ook als we naar de training gaan. Als we de straat in rijden dan begint hij al te piepen, terwijl hij normaal altijd lekker rustig ligt in de bench. Volgens mij hebben honden inderdaad een soort van GPS hoe moeten ze het anders weten:-)
Afbeelding
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Zyva ook, als ik door de straat rijdt waar een vriendin woont en we rijden daar voorbij dan piept ze volop (ze krijgt altijd iets lekkers van haar). Als we in de buurt van het bos komen, gaat ze staan in de auto en begint ze ook te piepen. Zo ook in de buurt van het trainingsveld.
NicoleGoossens
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door NicoleGoossens »

Benny had het ook. Als we met de auto iets naderde wat hij leuk vond lees: bos, vriendenbezoekjes etc. dan begon hij ook te piepen. Lekker enthousiast ventje was het. :verliefd1: Probeerde het hem wel af te leren want dan had ik altijd een hond die bijna explodeerde van enthousiasme als ik hem uit de auto haalde en dat is weleens lastig. Zeker als je bijvoorbeeld met vrienden had afgesproken op een terras. Haha. Werd ik dat hele terras over gesleept op weg naar hun tafeltje. :oops:
Groetjes Nicole en een :zwartpootje: van Jackson!

:zwartpootje: Jackson 09-10-2012
:blondpootje: Benny* 17-10-2003 overleden 23-08-2012)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Bij Pom is het geen GPS.. maar voor we bij training zijn moeten we onder een tunnel door, is best een steile.. en zodra we daarin rijden, is ze paraat.. Oh! we zijn er bijna! we gaan trainen! :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

ook de geuren spelen mee die herkennen ze zeker wel, das hun wereld he, alles herkennen met de neus
al me kinders uitgevlogen
Roos

speurneus carola schreef:ook de geuren spelen mee die herkennen ze zeker wel, das hun wereld he, alles herkennen met de neus
Daar heb je zeker een punt Carola, Sam steekt idd altijd zijn neus door het raampje. Meestal heb ik altijd wel een raampje open in de auto en ook als het maar een klein stukje is gaat hij staan snuiven :D
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Lara stapt de auto in en gaat direct slapen tot we stoppen.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Hell Yeah, die van ons hebben dat ook !!

De bossen herkennen ze heul snel (en dan gaat Daan los met zijn concert gezang :roll: ), maar ook de huizen van bekende waar ze graag komen!
Ze hoeven er maar 1 x geweest te zijn trouwens ...
Mooiste voorbeeld is voor ons onze wintersportstek in Oostenrijk, heel de weg liggen ze pitten (hoe lang we er ook over doen, geen kick onderweg) maar zodra we het bruggetje over zijn richting onze vakantiebestemming staan ze beide druk te doen in de achterbak :D

Alleen zo jammer als ik in het bos verdwaald ben, en ik vraag aan de honden "waar is de auto?", die GPS ineens uit staat :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Noah gaat niet piepen maar word wel alert, hij gaat dan zitten en om zich heen kijken alsof hij zeggen wil "we zijn er bijnaaa" :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie