Hunter is thuis
-
Bert
- Kleine hondenneus

Hunter is thuis
Vanochtend hebben we Hunter opgehaald, hij is nu 8 weken. In de auto was hij erg onrustig, ik heb hem op mijn schoot gehouden en merkte dat hij bij het afremmen onrustiger werd. Na een half uur waren we thuis. Heb hem ontlast en mee naar binnen genomen. De kids waren door het dolle, maar we hebben hem rustig het huis laten ontdekken. Van de zenuwen heeft hij een poepie in de kamer gelegd, ongelukje! Nog even in de tuin laten ontdekken en hem weer laten ontlasten. Hij ligt nu in zijn bench, heeft een klein kwartiertje 'gehuild' maar zoals in het boekje "hij wil dat" aangegeven geen aandacht aan hem besteed. Nu ligt hij nog wel onrustig, maar ik laat hem begaan. (moeilijk hoor)
-
Tammie
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
H!lde
- Kleine hondenneus

- Contacteer:
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Bert
- Kleine hondenneus

Nadat we gisteren thuis waren gekomen, hebben we het schema gehanteerd wat staat in: "Hij wil dat!". Niet tot op de minuut maar wel als leidraad. Het ontlasten gaat nog niet geweldig. Hij is sneller met zijn plas dan ons, met als gevolg dat hij in huis of in de achtertuin plast. Ik neem hem wel mee voor het ontlasten, maar hij wil dan niet meer ontlasten, logisch lijkt me. Iemand tips hiervoor? Ook vind hij het fijn om op de plek die we hebben uitgekozen van alles en nog wat te doen, behalve ontlasten. Gras eten of lekker in het gras liggen.
De nacht ging goed, om 24.00 uur in de bench gelegd en om 6.00 uur meldde hij zich. Het plasje en poepje gingen goed! Vanmiddag na het eten, weer hetzelfde verhaal, hij plaste weer in huis en bij het ontlastplekje niets. Ik weet dat het tijd kost, maar zoals gezegd tips zijn welkom!
Verder genieten we, mijn kids en ik, enorm van Hunter, het is een lief beest, die dol is op zijn balletje met piepgeluid.
De nacht ging goed, om 24.00 uur in de bench gelegd en om 6.00 uur meldde hij zich. Het plasje en poepje gingen goed! Vanmiddag na het eten, weer hetzelfde verhaal, hij plaste weer in huis en bij het ontlastplekje niets. Ik weet dat het tijd kost, maar zoals gezegd tips zijn welkom!
Verder genieten we, mijn kids en ik, enorm van Hunter, het is een lief beest, die dol is op zijn balletje met piepgeluid.
-
Bert
- Kleine hondenneus

- Giovanni
- Snuffelneus

Heel bekend,Kost tyd en geduld.
Ik ging toen hij 8 weken was om uur na buiten en dat 24 uur per dag,
Alleen niet als hij sliep,zodra hij wakker was direct naar buiten maar ook na spelen,eten.
Als buiten was geweest en meneer deed niks ging weer binnen en na 2a5 minuten meteen weer buiten.ik moet sneller zijn dan pup.
Maar vergeet niet pups hebben pas bij 16 weken controleren over plas en poep.
Het is tyd en geduld en goed opletten van signalen.
Rond snuffelen,onrustig,langs muren aflopen en met hoofd naar benede zijn al signale dat hij moet plassen.
Wat je ook kan proberen is als hij in huis geeft gedaan met een doek op dweilen en die buiten leggen.als pup dan buiten is ruikt hij plas (ammonia) wil hij meestal dan daar op plassen..en ook meteen belonen met snoepje en goedzoooo.
Maar zoals al zei,tyd en geduld en wens u ook heel veel plezier van uw pup
Ben ook benieuwd naar de foto's..
Ik ging toen hij 8 weken was om uur na buiten en dat 24 uur per dag,
Alleen niet als hij sliep,zodra hij wakker was direct naar buiten maar ook na spelen,eten.
Als buiten was geweest en meneer deed niks ging weer binnen en na 2a5 minuten meteen weer buiten.ik moet sneller zijn dan pup.
Maar vergeet niet pups hebben pas bij 16 weken controleren over plas en poep.
Het is tyd en geduld en goed opletten van signalen.
Rond snuffelen,onrustig,langs muren aflopen en met hoofd naar benede zijn al signale dat hij moet plassen.
Wat je ook kan proberen is als hij in huis geeft gedaan met een doek op dweilen en die buiten leggen.als pup dan buiten is ruikt hij plas (ammonia) wil hij meestal dan daar op plassen..en ook meteen belonen met snoepje en goedzoooo.
Maar zoals al zei,tyd en geduld en wens u ook heel veel plezier van uw pup
Ben ook benieuwd naar de foto's..