Bijten

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
karing
Snuffelneus
Snuffelneus

Bijten

Ongelezen bericht door karing »

Beste mensen,
Ik heb even een hulpvraag.
Onze Brownie is nu 14 weken en ze groeit als kool. Ze is de meeste momenten heeeeel erg lief,maar er zijn momenten dat ze ineens omslaat.Op het moment dat ze omslaat gaat ze echt in de aanval.
Ze wil me dan echt bijten....soms bij het spelen, maar soms ook vanuit het niets.
Ze reageert niet op foei of nee. Dan wordt het alleen maar erger.
Is dit normaal gedrag voor een pup??? Want het gaat soms tot bloedens toe.....
Ik geniet van haar als pup, maar ben toch ook wel blij als ze haar tanden heeft gewisseld haha!! En ik hoop gewoon heeeeeell erg dat dit gedrag dan ook verdwijnt.
Ze krijgt genoeg rust in haar bench en naar mijn idee wordt ze ook niet overprikkeld...??
Tipsss zijn van harte welkom!!!!

Bedankt :)
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

verliefd1: dit heeft elke pup zowat wel, probeer de zoekfunctie eens van dit forum, dan krijg je zoooooveel dezelfde vraag, je bent echt niet de enige... :wink:

suc6 :
al me kinders uitgevlogen
Bergverzet
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bergverzet »

Beste Karin,
Blijven proberen.............ik heb ook alles geprobeerd, niets hielp Bongie af van het bijten, ook tot bloedens aan toe, zo erg dat ik het soms gewoon niet meer zag zitten. Bongie is nu 2 jaar. Heel soms bijt hij nog, het heeft heel lang geduurd voordat dat wat minder werd. Dus blijf positief en oefenen. Er komt een moment dat het minder wordt........
Sterkte,
Aranka
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

vooral veel geduld hebben en 'nee' blijven zeggen. Wat ik deed met Bob was negeren als hij ging bijten. Dan stond ik op en ging ik met mijn rug naar hem toe. Dan ging hij meestal verder bij mijn voeten dus heb ik een tijd lang schoenen aangehad in huis. Het gaat over!! Het is een fase waar je pup door heen moet.
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
Plaats reactie