Jochem loopt sinds gisteren erg mank. Zijn linkervoorpoot doet hem erg zeer. Hij kan er bijna niet op staan en mankt enorm. Er is niets aan vooraf gegaan, geen gekke beweging en niet verstapt. Pijnstiller gegeven en vandaag meteen naar de dierenarts. Volgens de dierenarts komt de pijn niet uit het schoudergewricht maar zit het in het onderste deel van de poot. Waarschijnlijk toch ergens een verkeerde beweging gemaakt.En dan denk ik dus meteen.......ja ja dat hebben we eerder gehoord
Spuit tegen de pijn (ik weet niet welke want manlief was naar de dierenarts omdat ik moest werken) en voor 10 dagen andere pijnstilling mee. Ik zie het somber in. In miijn achterhoofd zit de LPC verdenking van de linkerpoot. Toendertijd geen rede om ook deze poot te opereren. Zou het nu dan toch? Arme man heeft pijn. Hij is rustig en ontziet zijn poot duidelijk. We moeten het maar even afwachten. Daarnaast meteen weer een AB kuur gekregen tegen ontstoken oren. En een rolletje no chew verband voor een plekje op zijn achterpoot waar hij niet van af kan blijven. Wordt vervolgd.....
Ja ik deel je ongerustheid! Al eerder was zijn linkervoorpoot toch verdacht van LPC? Goede kans dat het nu verergert is in de loop der tijd....
Ik zou niet te lang afwachten, die pijnstilling maskeert de pijn alleen maar ben ik bang.....
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Annette schreef:Ja ik deel je ongerustheid! Al eerder was zijn linkervoorpoot toch verdacht van LPC? Goede kans dat het nu verergert is in de loop der tijd....
Ik zou niet te lang afwachten, die pijnstilling maskeert de pijn alleen maar ben ik bang.....
Klopt. Er was een verdenking van LPC links uit de scan gekomen. Krooshof heeft ook gezegd dat we die poot in de gaten moesten houden. En Bowie....je hebt gelijk dat ik mijn gevoel moet volgen. Dat had ik toen ook. Ondanks dat er mensen waren die vonden dat ik "zeurde" bleek ik toch gelijk te hebben.
Mijn dilemma is alleen dat ik niet goed weet naar wie ik toe moet? Krooshof is helaas met pensioen. Weten jullie een goede en betrouwbare orthopeed?
Ik wil gewoon een foto om meer duidelijkheid te krijgen!
Jeetje.. Kan me goed voorstellen dat je dan schrikt Ik ga heel hard duimen dat het toch gewoon een verstuiking is of iets dergelijks.
Sterkte!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014