Herkenbaar?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Marga/Noa
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Herkenbaar?

Ongelezen bericht door Marga/Noa »

Noa is afgelopen week laproscopisch gesteriliseerd, en dat is prima verlopen. Toch vinden we haar in het gedrag anders. Ze is rusteloos en een beetje hieper, en een ander moment ploft ze neer en is ze in diepe slaap. Ze is ook veel meer opgewonden als ze ons ziet( als we even weg zijn geweest )
Herkent iemand dit?
Noa 09-09-2012
Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Kelsey en Lenka »

Kelsey haar gedrag was ook anders. Vrolijker, vrijer, speelser... Ze had voordien wel steeds loopsheid met schijndracht afgewisseld. (zat soms geen 3 maand meer tussen de perioden dat ze loops was) Ze werd daar dus niet bepaald vrolijk van. Ik heb die verandering in gedrag dus als zeer positief ervaren.
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13
Marga/Noa
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ok, Hm, dat kan ik nu v Noa nog niet zeggen. Heb ook contact gehad met de dierenarts en mogelijk zou het nog door de narcose kunnen komen. Volgende week gaan de hechtingen eruit, ik zal dan weer eens navragen.
Bedankt voor je reactie!
Noa 09-09-2012
charly
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door charly »

Toen onze Parel pas was gesteriliseerd, ook laparoscopisch, had ik in het begin het gevoel dat ik een heel andere hond terug had. Veel slapen, sloom en niet vrolijk en blij. Dat is allemaal over gegaan en ze was na een tijdje gelukkig weer zichzelf.
Denk dat het idd de narcose is geweest, plus dat Parel overgevoelig was voor de jodium en een vurige rode buik kreeg, die ontzettend jeukte en waar ze bij controle nog een extra spuit tegen heeft gehad.
Maar, ze wordt weer normaal hoor :)
Marga/Noa
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Dank je wel, ben weer een beetje gerust, heb ondertussen wel een afspraak voor extra controle gemaakt en ga straks evenaar de d.a.
Noa 09-09-2012
Plaats reactie