wat te doen
-
ria
wat te doen
hallo
ik had een vraag ,ik heb een blonde lab , genaamd max ,maar ik had ook een zwarte lab ,die ik op 16.08.2013 heb moeten laten inslapen .
nu mijn vraag, max is hier bij geweest toen de da aan huis kwam,max heeft niet gejankt maar geloeid ,nu dit alles achter de rug is (hij kan weer een paar uurtjes alleen zijn met een kong maarja ) ,maar max wil als ik met em ga wandelen niet van me aflopen hij blijft als een schaduw langs of achter me lopen weten jullie of hebben jullie tips die ik kan proberen
gr ria en alvast bedankt
ik had een vraag ,ik heb een blonde lab , genaamd max ,maar ik had ook een zwarte lab ,die ik op 16.08.2013 heb moeten laten inslapen .
nu mijn vraag, max is hier bij geweest toen de da aan huis kwam,max heeft niet gejankt maar geloeid ,nu dit alles achter de rug is (hij kan weer een paar uurtjes alleen zijn met een kong maarja ) ,maar max wil als ik met em ga wandelen niet van me aflopen hij blijft als een schaduw langs of achter me lopen weten jullie of hebben jullie tips die ik kan proberen
gr ria en alvast bedankt
-
roef
- Speurneus

-
Kelsey en Lenka
- Grote hondenneus

-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
ria
-
Aidualc85
- Middelgrote hondenneus

Na het overlijden van een van de twee honden van mijn ouders snuffelde de ander totaal niet meer tijdens het wandelen.
Liep wel mee maar meer omdat het moest geloof ik.
Nu loop ik vrijwel iedere avond samen met Mika met hen mee en het is een wereld van verschil. Samen op hetzelfde plekje snuffelen is voor ons een genot om te zien.
Misschien het proberen waard om met iemand samen te wandelen.
Liep wel mee maar meer omdat het moest geloof ik.
Nu loop ik vrijwel iedere avond samen met Mika met hen mee en het is een wereld van verschil. Samen op hetzelfde plekje snuffelen is voor ons een genot om te zien.
Misschien het proberen waard om met iemand samen te wandelen.
-
sedeka
Dit klinkt heel herkenbaar!
Wij hebben dit ook gehad,toen onze Kaya in jan 2013 plotseling overleed.
alleen deed onze Kane het iets anders,hij at en dronk niet meer en kwijnde zo weg dat wij al heel snel weer een hond erbij genomen hebben.
hou je hond dus goed in de gaten,sterkte ermee.
Gr Sas en een poot van Kane en Tessa
Wij hebben dit ook gehad,toen onze Kaya in jan 2013 plotseling overleed.
alleen deed onze Kane het iets anders,hij at en dronk niet meer en kwijnde zo weg dat wij al heel snel weer een hond erbij genomen hebben.
hou je hond dus goed in de gaten,sterkte ermee.
Gr Sas en een poot van Kane en Tessa
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Co was ook heel sneu net na het overlijden van onze Ep.Net als ik.
En ikzelf was zo druk daarna met het zoeken op internet naar een nieuw vriendje voor hem dat Co er zelf bijna bij in schoot.
Maar nu zijn we al weer 2 maand verder ,het was wel even wennen,maar eigenlijk bevalt het helemaal niet slecht ,zo met zn tween.
De deur staat nog steeds wijd open voor een tweede hond hoor,maar haastige spoed is zelden goed!
Moraal van dit verhaal: treuren mag ,ook al ben je een hond,
En ikzelf was zo druk daarna met het zoeken op internet naar een nieuw vriendje voor hem dat Co er zelf bijna bij in schoot.
Maar nu zijn we al weer 2 maand verder ,het was wel even wennen,maar eigenlijk bevalt het helemaal niet slecht ,zo met zn tween.
De deur staat nog steeds wijd open voor een tweede hond hoor,maar haastige spoed is zelden goed!
Moraal van dit verhaal: treuren mag ,ook al ben je een hond,
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
roelien
-
AnjaS
- Speurneus

Ook hier een heel verdrietige hond, in februari dit jaar hebben wij het besluit genomen om Tess te laten inslapen, Tinta week niet meer van onze zijde... Begin nu te merken dat ze weer vrolijker wordt.
Soms was ze blij als ze even kon spelen met een andere hond..
Soms was ze blij als ze even kon spelen met een andere hond..

Dank je wel Anca