Ik ben soms echt een kind van mijn moeder .......
-
rimanime
- Speurneus

Ik ben soms echt een kind van mijn moeder .......
Meestal kan ik opmerkingen met enige onverschilligheid aanhoren, maar meestal niet als het de honden ( en kinderen) betreft. In onze buurt woont een koppel die geen boe of bah zegt als je ze tegenkomt. Als ik met de honden loop, wijken ze uit om mij te laten merken dat het geen honden mensen zijn. Geeft niets, ieder zijn ding. Wat schetst mijn verbazing, sinds kort hebben ze een hondje, nog een leuk beestje ook. Trots loopt zij met hem in het rond. Hem heb ik nog niet zien lopen met het dier. Gister kom ik haar tegen in het parkje bij ons in de buurt. We kwamen terug uit het Twiske wat van ons huis af heen en weer ruim een uur duurt. Onderweg lekker balletje in het water en al wat meer.....Enfin, de dame en heer waren voldaan ( neem in ogenschouw dat Lola inmiddels 10 is) en liepen lekker te sjokken achter mij aan zegt de dame " zijn zeker al flink op leeftijd he"
loop ik notabene al 10 jaar met de honden langs, nog nooit een woord en dan zo'n opmerking..nou dan heb je me hoor
Ik beetje gepikeerd " als je er bijna 1,5 uur hebt opzitten en je bent 10 jaar, dan mag je wat langzaam aandoen van mij. Gaat wat meer energie inzitten, dan een rondje park".
natuurlijk denk ik achteraf " Rins, had je ingehouden" maar zoals ik al schreef, ik ben een kind van mijn moeder. Die zij altijd " kom je aan mijn honden, kom je aan mij" 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
fieke
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
NicoleGoossens
- Middelgrote hondenneus

-
HennyH
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
Nienke & Foofer
- Grote hondenneus

-
-kim-
- Speurneus

haha ik probeer me ook altijd in te houden als ze een opmerking over de honden maken, maar mij lukt dat meestal ook niet

groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013