Maagbeschermer ?
-
- Kleine hondenneus
Maagbeschermer ?
Max heeft nu verschillende pijnstillers gehad (rimadyl, carporal, metacam ) hij krijgt van al deze last van zijn maag het lijkt wel een locomotief 's morgens zo gaat dat te keer nu krijgt hij tramadol en vanmorgen was het weer mis, ik word er een beetje moedeloos van
Vroeg mij af of een maagbeschermer zou helpen ?
Hij heeft ook alleen maar last met een nuchtere maag ( heeft dan nog geen medicijnen gehad
Of heeft iemand tips ?
Hij heeft ook alleen maar last met een nuchtere maag ( heeft dan nog geen medicijnen gehad
Of heeft iemand tips ?

-
- Grote hondenneus
Ik lees mee. hier heeft Kelsey er 's avonds last van sinds ze de hoogste dosis moet nemen. Ze begint dan echt te kokhalzen. Je zou er zelf misselijk van worden. bweu! Is wel niet elke dag... maar wel heel zielig.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Kleine hondenneus
-
- Speurneus
Re: Maagbeschermer ?
De hond van een vriendin van me kan niet over carporal. Ze krijgt daarvoor ook een maagbeschermer. Deze hond heeft ook gauw last van een lege maag en gaat dan gal overgeven, ze krijgt nu meerdere keren per dag haar voer in kleine beetjes. Het gaat nu beter met haar maag.annemarie schreef:Max heeft nu verschillende pijnstillers gehad (rimadyl, carporal, metacam ) hij krijgt van al deze last van zijn maag het lijkt wel een locomotief 's morgens zo gaat dat te keer nu krijgt hij tramadol en vanmorgen was het weer mis, ik word er een beetje moedeloos van
Of heeft iemand tips ?
Misschien is dat ook een optie voor Max?
-
- Speurneus
Terra krijgt ook maagbeschermers. Zij krijgt het omdat ze veel last heeft van maagzuur (door slokdarmverlamming).
Maar ik zou het zeker even navragen ivm alle medicatie die Max krijgt. Terra krijgt Ulcogant en Omeprazol. Die laatste haal ik bij de mensen-apotheek met een recept van de DA.
Smakt Max ook veel? Veel gapen? Hijgen? Dat kunnen namelijk tekenen zijn dat hij echt last heeft van de maag...
Maar ik zou het zeker even navragen ivm alle medicatie die Max krijgt. Terra krijgt Ulcogant en Omeprazol. Die laatste haal ik bij de mensen-apotheek met een recept van de DA.
Smakt Max ook veel? Veel gapen? Hijgen? Dat kunnen namelijk tekenen zijn dat hij echt last heeft van de maag...
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Hele grote hondenneus
Kira krijgt ook Carporal, maar doe dat over de brokken. Net als haar Glucosamine tablet en visolie capsule. Dat gaat allemaal wel goed tot nu toe. Maar probeer Carporal straks wel af te bouwen.
Maar zou zeker een maagbeschermer vragen aan de DA
Maar zou zeker een maagbeschermer vragen aan de DA