Een paar heerlijke actie foto's van mijn 2 dames en zijn hond, kruising labrador/terrier.
Een geweldige hond, erg hyper en natuurlijk geheel franstalig opgevoed...Betekent dus dat ik niets in te brengen heb gezien ik totaal geen enkel frans commando ken, betekent tegelijkertijd dat intonatie van je stem en je houding ook heel veel kunnen doen! En dat Kindy en ik ondanks ons taalprobleem dikke vriendjes zijn.
Dinsdagavond begonnen we met trainen
Woensdag 's middags nadat onze vriend was aangekomen zijn we ook maar gelijk wezen wandelen. Op deze wijze konden gelijk de doggies ook hun posities bepalen

Mooie actie foto van mijn dametjes
Alle volop in actie
Het mooie was dat Pepper zowel Kindy erg over Indra moederden zodra het om vreemde honden ging. Kindy zou bijna een kooiker die wat vreemd gedrag naar Indra toe vertoonde al bijna dezelfde middag een lesje leren, gelukkig had onze vriend dat goed op tijd door waarop ik Pepper maar heb meegetroond. Knokpartijtjes hebben we immers niets aan. Wel mooi om te zien hoe Indra in bescherming wordt genomen als het nodig is.
Indra die effies een spurt naar mij toe neemt terwijl ik haar roep
Eventjes tikkertje spelen met zijn drieen hoort er ook bij
Indra in de spelhouding
Volgende dag uiteraard weer gewandeld
Deze foto vond ik wel erg bijzonder, wat er hier is gebeurd geen idee
Een keigave foto van Peppie
En nog een snoepie foto van Indra
Pepper en Kindy in de achtervolging
Helaas komt aan alle mooie dingen een eind....Gistermiddag weer afscheid genomen voor 3/4 a 1 jaar totdat wij elkaar weer zien. Het blijft moeilijk maar tegelijkertijd super om elkaar weer te zien!!