Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een regenjas voor Kira. Heb al een beetje op internet lopen speuren, maar zie nog niet echt wat ik zoek of de plaatjes zijn niet duidelijk . Maar ik zoek een jasje die de buik ook droog houdt. Want dat is meestal het ergste. Ook de viezigheid erin. En ik denk dat een jas ook beter is voor haar gezien haar leeftijd en artrose.
Wie kent een goed merk of heeft een jas wat een aanrader is....
Hoi Bubbles. Daar gaat Kira vast niet in lopen. Die loopt dan te hijgen als een paard. Ik denk dat het veel te warm is voor haar. Maar ben nog steeds op zoek
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008
Van Tre ponti komt er een regenjas die echt heel gaaf is. Heel licht en gaat over de buik dicht. Ik heb ze op een beurs gezien. Ze zijn er in roze en blauw
Jutta die wil ik.... Ik zoek idd 1 die over de buik dicht gaat. AL die lange haren van haar. Ik zal eens gaan googlen op Tre ponti. Wie weet wat ik allemaal zie.
Bedankt voor het meedenken/zoeken
Maar blijf verder kijken
@ Jutta ik had ook al op de site gekeken, maar zag ze idd nog niet. Het klinkt wel goed en wat ik zoek.
@ Els. Ja die had ik ook al wel een beetje bekeken. Maar ze moeten niet te warm zijn voor haar. Want ik geloof dat ze dat niet prettig gaat vinden. En het liefst onder de buik dicht want ik kan haar ook niet meer zo makkelijk afdrogen, omdat ze niet zo makkelijk meer mee werkt vanwege haar leeftijd. Maar ga nog even verder zoeken
Ik heb een jas gekocht bij zooplus. Maar als de old lady het jasje aan heeft loopt ze heeeeeel erg langzaam. Volgens mij vind ze het niets
Maar ik wel dus ze went er maar aan. De badjas die ik heb vind ze ook niet erg leuk, maar minder erg dan de jas. Want als we buiten zijn in de regen en het wordt droog en ik doe hem uit, neemt mevr. toch een spurt op haar manier..... Echt wel grappig. Maar nu regent het niet zoveel meer op dit moment dus ze heeft geluk
Iedereen iig erg bedankt voor het meezoeken en meedenken