Barfplaats is barf, voernatuurlijk is NRV.
Verschil tussen hun beiden vind ik voornamelijk dat NRV uitgaat van hele prooidieren. Barf groente meerekent in het menu (zelf samen stellen), daarnaast pens meerekent in het orgaanpercentage, bij voernatuurlijk (NRV) het ziet als complete maaltijd.
Botpercentages lijken anders maar komen op hetzelfde neer omdat de ene uitgaat van kaal bot, de ander uitgaat van bevleesd bot.
Daarnaast ondersteund barfplaats ook KVV, Voer natuurlijk forum veel minder en gaan echt voor het zelf doen.
Dit vind ik zelf persoonlijk de verschillen en dan is het maar net waar jij jezelf prettig bij voelt.
Ook ik voelde mij in het begin minder prettig op barfplaats, te onoverzichtelijk, heb daar inmiddels prima mijn draai gevonden en vind het goed overzichtelijk.
daarnaast merk ik dat beide dames het er zo heel goed op doen. Ook op de groente- en notenmixjes. Dat Pepper bij pens als hele maaltijd echt aan de dunne gaat, Indra weer niet. Dus voor de dames verkies ik BARF.
Je kan je pup prima overzetten op KVV, had zelfs wel in het begin al gekund

Bij brokvoeding werkt dat net wat anders
Indra kreeg op de leeftijd van jouw pup idd al 3 x.
Geen nadelen aan ondervonden en ze doet het prima!!
Zelf wordt er altijd aangeraden om meerdere merken KVV af te wisselen. Wat in de ene KVV zit zit niet in de andere KVV. Om dan toch tot een gevarieerd aanbod te komen kan je prima afwisselen met de verschillende merken.
Porties verdelen wb verschillende diersoorten zou ik niet al te moeilijk over doen. Stel dat jouw pup over de gehele dag 600 gram moet hebben....Je hebt een kiloverpakking dan zou ik gewoon een kilo er uit halen, 400 gram voor de volgende dag bewaren en dat weer aanvullen met nieuwe verpakking. Uiteraard wel gekoeld bewaren.
Wat ik lees is dat jullie eerst met KVV willen beginnen dan de overstap willen gaan maken op NRV/Barf. Persoonlijk zou ik mij dan alvast gaan inlezen op de daarvoor bestemde forums. Op die manier kan je jezelf geleidelijk er aan laten wennen om in de toekomst de overstap te maken tot geheel zelf samen stellen. Daarnaast kan je er in de toekomst voor kiezen om gedeeltelijk zelf samen te stellen, gedeeltelijk KVV en op die manier geleidelijk over te stappen of gewoon af en toe een barfhapje er naast te geven.
Het is maar net wat je zelf wilt
er lijden meerdere wegen naar rome en hoeft niet allemaal op 1 dag te gebeuren