onze bruce is zooo rustig

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus

onze bruce is zooo rustig

Ongelezen bericht door goeivrouwke »

Hai hai,

Ik ben een heel gelukkig labradormoederke.
Onze bruce is van 16 mei, onze eerste labrador...maar we zijn helemaal verkocht met dit ras.

Onze bruce is een heel rustig hondje...slaapt veel en absoluut niet druk.
Ik zit zelf nou met een zweepslag te kijken en bruce ligt de hele dag naast of voor me te slapen.
Als we naar het bos gaan rent en speelt ie of op de cursus ravot ie flink met de andere pups.
Ook speelt ie hier wel eens met onze 2 oudere shih thus maar verders slaapt ie nog veel.

Als ik andere pups zie of de verhalen hoor van de andere 2 labradoretjes op de cursus is bruce echt anders.
Bruce groeit goed en ik zal hm dadelijk wel es wegen.

De dierenarts is er helemaal weg van en vind hm prima...luisterd super en overal waar ik ben vinde bruce.
Hou zo ontzettend veel van mn maatje.

Heb ik dan gewoon geluk gehad mn zn karakter of is dit echt een appart geval?
Of moet ik me zorgen maken?

Groetjes chantal
goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus

P.s onze bruce is een bruine labrador...
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Nee hoor geen afwijkend exemplaar castro was en is ook heel rustig. Zeker binnen maar buiten vind men hem ook weleens saai :wink:
Vbraam
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Vbraam »

Gio is ook rustig in huis en lekker speels en druk buiten, hij is ook van 16 mei trouwens :wink:
:bruinpootje: Gio (Fugo v. Le JeanJardin) 16-5-2013
goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus

Ooo super!!

Maakte me een bietje ongerust ;)

Prachtige labjes trouwens bij jullie profielfoto...dar zal ik ook es gauw gaan doen...mn knappe maat erop zetten.

Dank je wel meiden
flamingo
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door flamingo »

Billy is van 22 juni (dus een maandje jonger), maar ook hij kan heel veel slapen en is anders heel rustig hij ligt met zijn speeltje te spelen of op zijn botje te knagen. Hij heeft alleen even een 'wilde' drukke bui als de buurman binnen komt.
Wij zaten samen op de puppycursus met zijn broer en zus en die waren alle 2 heel anders. De zus absoluut niet luisteren (lag meer aan de baas denk ik) en zijn broer was een sloper. En alle 2 ook heel hyper. Dus maak je geen zorgen!
:zwartpootje: Billy 22-06-2013
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Ik denk idd dat er niks aan de hand is!
Je hebt altijd rustige en wat drukkere hondjes.
Flits was ook zo'n brave (en nog steeds). Hij gaat buiten wel uit z'n dak als ie lekker kan spelen met hondenvriendjes, maar als ik met hem in het bos loop en we komen niks tegen, dan blijft ie ook constant bij me in de buurt en hobbelt lekker mee.
Ik vond het heerlijk zo'n rustig mannetje, zeker als eerste hond :)
Veel plezier en geluk met je mannetje!
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Die idiote springballen is ook niet altijd leuk hoor. Yarra was echt onhandelbaar als pup en zij was de eerste pup waarvan ik me kon voorstellen dat mensen een pup van 4 maanden terug brengen naar de fokker. Iets wat ik me eerder nooit kon voorstellen dat je dat ook maar kunt doen.

Het heeft zeker totdat ze 4 jaar was geduurd voordat ze iets normaler werd en nog is ze zeer eigenzinnig. Ik zeg wel eens dat ze te veel van ondeugende genen heeft..... :wink:
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Roef was net als Yarra een hele bewerkelijke pup en ook hij heeft nog steeds zijn streken en maar 1 baas,als eerste hond heel erg pittig en vaak stond ik met tranen in mijn ogen als het monster zijn will to please him self in de praktijk bracht :( :mad:

daarom durfden we het niet aan om weer een pup te nemen en we kozen voor een oudere herplaatser,James :verliefd1:
dat was de rust en goedheid zelve en Roef heeft heel veel van zijn gedrag over genomen.

toen James na een jaar overleed durfden we het wel aan om een pup in huis te halen mits.....
mits het een super rustig en braaf hondje zou zijn.
Hidde is alles wat we zochten in een hond,okee zijn hormonen zijn minder leuk maar het implantaat doet wonderen hier in :)
braafste jongetje van de klas en mijn schaduw en knuffel.
en roef? ik kan niet beschrijven hoe gek ik met die hond ben,door het moeten werken aan respect en overwicht ken ik hem door en door en hij mij.

ja ik geloof wel dat ik vreselijk gek ben op mijn kereltjes :oops: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Wat leuk, hier ook een bruine met de naam Bruce :)
Bruce is ook heel erg rustig binnenshuis.
Als we gaan wandelen en we komen honden tegen dan rent hij wat af.
Als ik alleen ben dan loopt hij bij me in de buurt en krijgt zo af en toe zijn gekke 5 minuten.
Op de cursus wil hij spelen en de begeleider gek maken, dan doet hij allerlei kunstjes, omdat hij weet dat hij er snoepjes in zijn zak zitten :D
Geniet maar lekker van je mannetje.
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Onze Bruce niet!! :lol:
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus

Ontzettend bedankt voor alle reacties x

Ik was erg aan het vergelijken met de andere labjes...plus mn beste vriendin heeft een americaanse bull/ bordeauxdog pup van 2 maandjes ouder en die heeft een erg slecht gestel hd ed echt alles wa mar fout kan is fout...dus ging ik erg twijfelen, maar dat is nergens voor nodig...we hebben het gewoon erg getroffen met mn gelukje.
Ik begrijp ook maar al te goed dat het zoals sommige ook beschrijven het ook heel anders kan zijn, zie het ook op de cursus (zijn wel teefjes) zijn al aan hun tigste kussen tuigjes omdat ze anders hun arm uit de kom trekken...en slopen veel. Vind het ooit ook rot om te moeten vertellen dat bruce nog steeds met zn kippiepertje rond loopt, hij hetzelfde kussen nog heeft en niet trekt...
En dat je ontzettend gelukkig bent met je labje snap ik ook heel goed...och wa hou ik van mn gelukje...is met geen pen te beschrijven hoeveel ik iedere dag van hm geniet, ben ik een keer weg mis ik hem zo ;) ooo erg he!?! Ach wat geef ik erom, ik ben een ontzettend trotse labradormoederke, echt mijn maatje
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Hier ook zo'n vreselijk rustig en makkelijk bruin labje in huis! Nooit iets gesloopt, altijd de braafste en beste van het klasje, echt de ideale pup waar ik erg blij mee ben omdat Zyva onze eerste hond is. Inmiddels is ze 3 jaar oud en nog steeds de allerliefste hond van de wereld, ze is heel bijzonder, overal waar we komen horen we dat ze zo mooi is en zo vreselijk goed luistert. Ik heb nooit geweten dat je zo veel van een hond kan houden! Lekker genieten van je makkelijke pup, ze bestaan!
goeivrouwke
Snuffelneus
Snuffelneus

snap je gevoel!!!
Plaats reactie